صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / مرکل در آغاز تور آفریقای غربی خود وارد سنگال شد
مرکل در آغاز تور آفریقای غربی خود وارد سنگال شد

مرکل در آغاز تور آفریقای غربی خود وارد سنگال شد

صدراعظم آلمان در آغاز تور آفریقای غربی خود وارد سنگال شد و امیدوار است توسعه قاره آفریقا به ریشه‌کن شدن سیل مهاجران و تقویت مبارزات علیه افراط گرایی کمک کند.

مرکل در سنگال

به‌ گزارش ‌ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنکلا مرکل، صدر اعظم آلمان همراه با هیئتی از رهبران تجاری کشورش وارد سنگال شد.

مرکل در جریان سفر به غنا قصد دارد از یک مرکز استارت آپ دیدار کند و در نیجریه با ژان کلود کاسی برو، رئیس جامعه اقتصادی دولت‌های غرب آفریقا “اکواس” دیدار خواهد کرد.

مرکل در بدو ورود به داکار، پایتخت سنگال وارد استقبال مکی سال، رئیس جمهوری سنگال شد. این دو مقام سپس در کاخ ریاست جمهوری کنفرانس خبری مشترکی را برگزار کرده و در جریان آن نیز مرکل از لزوم مقابله با مهاجرت غیرقانونی و قاچاقچیان انسان سخن گفت‌.

وی افزود: ما نباید با قاچاقچیان انسان همدست شویم و تنها نظاره گر اقدامات آنها باشیم. ما باید از یک سو با مهاجرت غیرقانونی مبارزه کنیم و از سوی دیگر باید فرصت‌های قانونی را ایجاد کنیم.

مکی سال نیز ضمن ابراز تاسف نسبت به سرنوشت مهاجرانی که در مدیترانه و صحرا جان خود را از دست داده‌اند خواستار ایجاد راه‌حل‌ها و فرصت‌ها برای جوانان آفریقایی در داخل قاره آفریقا شد.

وی گفت‌: سرنوشت جوانان آفریقایی نباید مردن در مدیترانه و یا رودخانه‌های اروپا و یا زندگی در شرایط بسیار دشوار باشد. من تمامی شبکه‌های قاچاقچیان انسان و جنایتکاران را که از این طریق درآمدزایی می‌کنند، محکوم می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.