صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / ضیایی: قطری‌ها می‌خواستند اعصب‌مان را بهم بریزند/ می‌توانیم براحتی قهرمان شویم
ضیایی: قطری‌ها می‌خواستند اعصب‌مان را بهم بریزند/ می‌توانیم براحتی قهرمان شویم

ضیایی: قطری‌ها می‌خواستند اعصب‌مان را بهم بریزند/ می‌توانیم براحتی قهرمان شویم

رییس فدراسیون والیبال گفت: کادرفنی بازی های آسیایی را به عنوان اردوی تدارکاتی دیده و امیدوارم که تیم آماده ای به مسابقات جهانی برود.

احمد ضیایی

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، احمد ضیایی بعد از برتری تیم ملی والیبال مقابل قطر و صعود به فینال بازی‌های آسیایی اظهار کرد: همانطور که دیدید، بازیکنان خدا را شکر خیلی مقتدرانه در ۳ ست پیاپی برنده شدند. وظیفه خودم می‌دانم که این پیروزی را به ملت بزرگ ایران تبریک بگویم. فکر می‌کنم بازیکنان امروز بدون نقص بازی کردند.

وی افزود: قطری‌ها امروز مقابل ایران انگیزه زیادی داشتند و از طرف دیگر بدشان نمی‌آمد که به نوعی سر به سر بازیکنان ما بگذارند و اعصابشان را به هم بریزند.

رییس فدراسیون والیبال درپاسخ به این سوال که پیروزی برابر قطر جبران شکست چند هفته قبل در فینال کاپ آسیا بود، اظهار کرد: در آن مسابقات که تقریبا تیم جوانان ما شرکت کرده بود. البته آن تیم هم قطر را در فینال می‌توانست شکست دهد و ۲ ست از حریف پیش بود. اما در نهایت به بی تجربگی خود باختند. آنجا نیز نشان دادیم که در بخش پایه هم خوب کار می‌کنیم و پشتوانه‌های خوبی در والیبال داریم.

ضیایی درباره فینال و رویارویی با کره جنوبی گفت: امروز کره جنوبی بازی تنگاتنگی را با چین تایپه برگزار کرد و به فینال رسید. من احساس می‌کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به راحتی بازیکنان می‌توانند تیم کره جنوبی را هم شکست دهند و عنوان قهرمانی را به دست آورند.

وی درباره نزدیکی مسابقات جهانی به تاریخ پایان بازی‌های آسیایی بیان کرد: برنامه ریزی کردیم تا تیم به خاطر سفرهایی که دارد، آسیب نبیند. بازیکنان به تهران می‌روند و استراحت کوتاهی خواهند داشت و سپس راهی مسابقات جهانی می‌شوند. کادرفنی بازی‌های آسیایی را به عنوان اردوی تدارکاتی دیده و امیدوارم که تیم آماده ای به مسابقات جهانی برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.