صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / افزایش ۷۷۰ تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان اصفهان
افزایش ۷۷۰ تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان اصفهان

همزمان با هفته دولت؛

افزایش ۷۷۰ تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان اصفهان

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان در آیین افتتاح 16 طرح گردشگری در پهنه استان از افزایش 770 تخت به ظرفیت اقامت گردشگری استان اصفهان خبر داد.

گردشگری اصفهان

به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با افتتاح ۱۹۳ طرح گردشگری در کشور، ۱۶ طرح گردشگری نیز به صورت همزمان در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح طرح های گردشگری استان اصفهان، مدیرکل میراث فرهنگی استان تأکید کرد: در حال حاضر ۳۵۰ طرح گردشگری در پهنه استان اصفهان با سرمایه بخش خصوصی با ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال فعال است.

فریدون الهیاری افزود: امیدواریم از مجموع این طرح ها، ۱۱۲ طرح نیز تا پایان سال ۱۳۹۷ به بهره برداری برسد.

الهیاری در رابطه با طرح های گردشگری که همزمان با هفته دولت در استان اصفهان به بهره برداری می رسند، گفت: امروز از ۳۵۰ طرح گردشگری در کشور رونمایی شد که ۱۶ طرح در استان اصفهان شامل اقامتگاه های سنتی، اقامتگاه های بوم گردی و مجتمع های گردشگری در شهرستانهای اصفهان، کاشان، فریدون شهر، فلاورجان و شاهین شهر به بهره برداری رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان درباره شاخص های اقتصادی و فرهنگی این طرح ها خاطرنشان کرد: طرح هایی که امروز به بهره برداری می رسند به ویژه در حوزه اقامتگاه های سنتی و بومگردی عمدتا اختصاص به مرمت و تغییر کاربری خانه های تاریخی در شهرستان های فوق الذکر دارند و در عین حال با بهره برداری این واحدهای اقامتی، تعداد ۷۷۰ تخت به ظرفیت اقامتگاه های گردشگری استان افزوده شده و توانسته ایم با این طرح ها برای ۲۴۶ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کنیم .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.