صفحه اصلی / اصناف / برندها / گوگل به استخدام نظامیان بازنشسته کمک می کند
گوگل به استخدام نظامیان بازنشسته کمک می کند

گوگل به استخدام نظامیان بازنشسته کمک می کند

گوگل ابزار جستجوی جدیدی برای کمک به اشتغال نظامیان بازنشسته برای پیدا کردن فرصت های شغلی بهتر طراحی کرده است.

اعضای سابق ارتش اکنون می توانند عبارت Jobs For veterans را جستجو کنند و وارد شاخه نظامی که در آن خدمت می کردند شده و نتایج را برای فرصت های شغلی و مهارت های مدنظرشان مطابقت دهند. گوگل همچنین به کسب و کارها اجازه می دهد که در نقشه های گوگل و جستجوی نتایج در گوگل سرچ، این افراد را به عنوان بازنشسته ارتش یا ارتشی شناسایی کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، مت هادسون، مدیر برنامه ها برای گوگل کلود و نظامیان نیروی هوایی در پست وبلاگ خود بیان کرد: «ما امیدواریم که از این فناوری برای کمک به نظامیان و ارتشی ها و جانبازان برای ایجاد پلتفرمی از فرصت های شغلی که در زمینه های مختلف برای آنها وجود دارد استفاده کنیم. در حال حاضر این فرصت های از دست رفته ممکن است مغفول باقی مانده و بسیاری از افراد نیز از وجود آنها باخبر نمی شوند».

او ادامه داد: «من افتخار می کنم که همکاران سابق ارتش می توانند فرصتی برای ارائه اطلاعات و مهارت خود در این ابزار داشته باشند و چه کسانی از ما که مجری این امر شده ایم و ملزم به خدمتگزاری به کشور خود هستیم.» گوگل همچنین اعلام کرد که کمک مالی ۲٫۵ میلیون دلاری به USO برای تامین هزینه اموزش فناوری اطلاعات مختص گوگل به این نظامیان سابق تخصیص داده شده است.

بسیاری از نظامیان و نیروهای سابق ارتش که عمر خود را در خدمت رسانی در این قضیه سپری کرده اند، پس از بازنشستگی بیکار شده و از فرصتهای شغلی آتی آگاهی ندارند، گوگل با این اقدام درصدد است تا افرادی که به دنبال کار در این زمینه هستند را شناسایی کرده و همچنین کسب وکارها را نیز از وجود این افراد آگاه کند. بر طبق آمارها، تنها ۳٫۷ درصد از نیمی از ارتشی های آمریکایی در شرکتها مشغول به کارند.

۱۰ میلیون نفر دیگر هنوز نتوانسته اند استخدام شوند اما تمایل به حضور در بازار کار دارند. این به معنای ناتوانی و نا امیدی انها نیست، بلکه پلتفرم درستی برای نشان دادن فرصت ها به انها طراحی نشده است. به همین منظور گوگل این ابزار جستجوی جدید را برای کمک به ارتشی ها در پیدا کردن مشاغل غیر نظامی در هنگام ترک ارتش راه اندازی کرده است. این برنامه توسط یک مهندس گوگل ساخته شده است که تجربه زیادی در این زمینه دارد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.