صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / پنس معتقد است ترامپ را به مسیح می‌رساند و دست‌های خدا او را رئیس‌جمهور می‌کند
پنس معتقد است ترامپ را به مسیح می‌رساند و دست‌های خدا او را رئیس‌جمهور می‌کند

پنس معتقد است ترامپ را به مسیح می‌رساند و دست‌های خدا او را رئیس‌جمهور می‌کند

مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا اعتقاد دارد می‌تواند کسی باشد که دونالد ترامپ را نجات دهد، اما در عین حال چشم به جایگاه او دارد.

ترامپ پنس

به گزارش کسب و کار نیوز، به نوشته روزنامه دیلی میل، مایکل دانتونیو و پیتر آیزنر، نویسندگان کتابی به نام “رئیس‌جمهور سایه: حقیقت درباره مایک پنس” که در تاریخ ۲۸ اوت انتشار یافت در کتاب خود ادعا کرده‌اند که مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا احساس می‌کند لازم است همچون برای کمک به نجات روح ترامپ دست به کار شود”.

براساس این کتاب هنگامی که پنس به معاونت ترامپ رسید معتقد بود که می‌تواند “ترامپ را به مسیح برساند”.

این کتاب مایک پنس را “موفق ترین مسیحی برتری طلب در تاریخ آمریکا” توصیف کرده و می‌گوید پنس زمانی پیش از آنکه تبدیل به یک مسیحی اوانجلیک شود می‌خواسته کشیش کاتولیک شود و دچار “توهماتی از عظمت خداگونه” است.

این نویسندگان همچنین مدعی شدند یکی از دلایل اصلی که پنس معاون رئیس‌جمهور شده این بوده که می‌دانسته ترامپ نسبت به استیضاح آسیب پذیر خواهد بود.

این نویسندگان تصریح کردند: اگر استیضاحی رخ  می‌داد پنس دست‌های خدا را در کار می‌دید که موجب شده او تا جایگاه ریاست‌جمهوری بالا برود.

این در حالی است که مایک پنس در طول ریاست جمهوری دونالد ترامپ توانسته از بی‌ثباتی و اغتشاش این دولت آن هم تنها به یک دلیل یعنی “وفاداری بلامنازع” مصون بماند.

این کتاب می‌گوید او هرگز علنا ترامپ را زیر سوال نمی‌برد و تنها در محافل خصوصی نیز پیشنهاد راه‌های دیگری برای انجام امور را می‌دهد. دو مساله محور اصلی این فرماندار سابق ایالت ایندیانا است؛ مذهبش و اربابان تجاری‌اش.

در این کتاب تصریح شده که مایک پنس ماموریت خود را به وجود آوردن یک کشوری که برای خدای او و حامیان تجاری‌اش خوشایندتر باشد،‌ می‌داند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.