صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / وحدت رمز پیشرفت و توسعه کشور است
وحدت رمز پیشرفت و توسعه کشور است

سردار آسودی:

وحدت رمز پیشرفت و توسعه کشور است

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قدرتمندترین مولفه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان عمل به وصیتنامه شهداست که در آن به حفظ نظام و اسلام تاکید شده است.

محمدعلی آسودی

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدعلی آسودی در اولین یادواره شهدای کارمند اردبیل با محوریت شهیدان رجایی و باهنر در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به واسطه شهدای گرانسنگ و ایثارگران ارزشمند به الگویی بی‌بدیل در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی تبدیل شده به طوری که بسیاری از کشورها با اقتدا به راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند تا در برابر ظالمان و مستکبران روزگار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی روی پای خود بایستند.

وی با بیان این‌که «شهدا در وصیتنامه خود تبعیت از اسلام ناب محمدی، ولایتمداری و مردمداری را به همه توصیه کردند»، خاطرنشان کرد: امروز باید یقین داشته باشیم که اسلام همه راهکارها و الگوهای شایسته انسانی را ارائه کرده است وما نباید با فاصله گرفتن از این راهبرد سعی کنیم به یک شکاف و فاصله طبقاتی در جامعه دامن بزنیم.

وی به ساده‌زیستی شهیدان رجایی و باهنر به رغم جایگاه والایشان اشاره کرد و گفت: این شهیدان در همان خانه‌ای که از اول زندگی می‌کردند بعد از رسیدن به منصب نخست وزیری و ریاست جمهوری ماندگار شدند و ساده‌زیستی را به همه مسئولان ما به عنوان یک الگوی عملی نشان دادند.

 مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز متاسفانه برخی از مسئولان این کشور و نظام اسلامی با اصل ساده‌زیستی فاصله گرفتند و به نوعی اشرافی‌گری روی آورند که این خود عصبانیت و ناراحتی مردم را به همراه دارد که چگونه است مسئولان این نظام دم از اسلام و ارزش‌های آن می‌زنند اما خودشان گرفتار تجملات و برخی اسراف‌ها شدند.

وی بیان کرد: دومین عنصری که باید در جامعه به آن توجه کنیم ولایتمداری است چرا که قبل از ما و حتی بعد از ما حکومت‌های اسلامی تشکیل شده اما در هیچ یک از این نظام‌ها اصل ولایتمداری مورد توجه قرار نگرفته بود که جمهوری اسلامی ایران با اصل و محور قرار دادن مبانی اسلامی و ولایتمداری در حقیقت راه و مسیر خود را از آنان جدا کرد.

وی  شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را ولایتمدار واقعی توصیف و تصریح کرد: رمز بقای ما نیز در حکومت اسلامی ولایتمداری است و ما باید در عمل ولایتمداری خود را به اثبات برسانیم چرا که در قانون اساسی نیز بر این اصل تاکید شده است.

 آسودی عنصر سوم موفقیت نظام اسلامی را در سایه همراهی و همکاری مردم خواند و اضافه کرد: ما باید همه چیز را برای مردم بخواهیم و در این زمینه با خواسته‌های مردم همسو شویم چرا که کمترین بی‌توجهی به مردم بالاترین آسیب‌ها را به همراه خواهد داشت. امروز همه مسئولان وظیفه دارند تا مشکلات مردم را از بیکاری فرزندانشان گرفته تا گرانی و تورم لجام‌ گسیخته مهار کرده و زمینه اشتغال و رفاه را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه چرا مسئولان به خاطر قصور و کوتاهی از مردم معذرت‌خواهی نمی‌کنند، اظهار کرد: باید در برابر ولی نعمتان خود زانوی ادب و تواضع بزنیم و همیشه با اصل قرار دادن مردم تلاش کنیم تا خدمتگزاری شایسته و واقعی برای آنها بوده و زمینه حل مشکلات مختلف کشور را از گرانی و بیکاری گرفته تا آسیب‌های اجتماعی به نوعی مهیا کنیم.ما هر قدر اصل شفافیت را در ارتباط با مردم و بیان مشکلات مراعات کنیم به همان میزان اعتماد و وثوق مردم به نظام و خدمتگزاران بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: باید فکر، روحیه و عمل انقلابی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم چرا که در این روزگار با هجمه‌های سنگین از سوی دشمنان داخلی و خارجی روبرو هستیم و برای خروج از بن بستی که در آن می‌خواهند ما را گرفتار کنند باید با فکر و روحیه و عمل انقلابی به پیش رویم.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر مدیریت جهانی در انجام کارهای بزرگ بیان کرد: مسئولان بدانند ما با تکیه بر توانمندی داخلی و باور مردم می‌توانیم به موفقیت‌های روزافزون دست یابیم چرا که جمهوری اسلامی ایران یکی از ثروتمندترین کشورها در ذخایر طبیعی نظیر هیدروکربن، سنگ آهن، طلا، زغال سنگ، جنگل‌ها، تنوع زیستی و توریسم است که به راحتی می‌توانیم با تکیه بر این ذخایر به موفقیت‌های ارزشمند دست یابیم. وحدت و همدلی رمز موفقیت، پیشرفت و توسعه این کشور است و تا زمانی که این عناصر مورد توجه ارکان دولت و خدمتگزاران قرار نگیرد نمی‌توان به موفقیت و پیشرفت چشم امید بدوزیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.