صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / مشاور عباس: هدف از تحرکات فلسطین در محافل بین‌المللی انزوای اسرائیل است
مشاور عباس: هدف از تحرکات فلسطین در محافل بین‌المللی انزوای اسرائیل است

مشاور عباس: هدف از تحرکات فلسطین در محافل بین‌المللی انزوای اسرائیل است

مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت هدف از تحرکات رهبران فلسطینی در سازمان ملل و سایر محافل بین المللی به انزوا کشاندن اسرائیل، تحت فشار گذاشتن و تحریم این رژیم است.

نبیل شعث

به گزارش کسب و کار نیوز، نبیل شعث، مشاور محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در امور خارجه و روابط بین‌الملل در گفتگویی با رادیو “صدای فلسطین” اظهار داشت: رهبران فلسطین در سازمان ملل و محافل بین‌المللی به دنبال آن هستند تا از طریق تحرکاتشان، اسرائیل را به انزوا کشانده، تحت فشار گذاشته و تحریم کنند.

شعث گفت: در حال حاضر مقابله با اسرائیل در دو محور دنبال می‌شود، یکی مراجعه به محافل بین‌المللی و دومی از طریق تقویت پایداری مردم و مقاومت مسالمت‌آمیز مردمی همانگونه که در جنوب آفریقا رخ داد.

مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در امور خارجه و روابط بین‌الملل افزود: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین سپتامبر در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی مهم و جامعی دارد و پس از آن دور جدید نشست‌های شورای مرکزی پس از بازگشت وی از نیویورک برای اتخاذ تصمیمات مختلف آغاز می‌شود تا کلید آغاز کمپین آتی برای رویارویی با تمامی طرح‌های اشغالگران باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.