صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خوشحالم هفته سخت من با برد برابر یونایتد تمام شد
خوشحالم هفته سخت من با برد برابر یونایتد تمام شد

لوریس:

خوشحالم هفته سخت من با برد برابر یونایتد تمام شد

دروازه بان تاتنهام از هفته سخت خود و پایان شیرین آن با برتری برابر منچستریونایتد سخن گفت.

 

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، چندی پیش بود که هوگو لوریس دروازه بان فرانسوی تیم تاتنهام به دلیل رانندگی در حین مستی بازداشت شد. بعد از این اتفاق بود که او از این اتفاق اظهار ندامت کرد و از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. هر چند گفته شد قرار است بازوبند کاپیتانی از او پس گرفته شود. در هر صورت تاتنهام موفق شد بعد از این اتفاق منچستریونایتد را در خانه خود با ۳ گل شکست دهد.

هوگو لوریس دروازه بان تاتنهام گفت: هفته خیلی سختی داشتم و حاشیه های زیادی ایجاد شد. بار دیگر می خواهم از هواداران و مسئولان تیمم عذرخواهی کنم. خوشحالم که با برتری برابر منچستریونایتد این اتفاقات تلخ برای من به پایان رسید. همیشه بازی برابر منچستریونایتد در اولدترافورد دشواری های زیادی دارد و خوشحالیم که با ارائه یک بازی خوب توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: درست است که ما موفق نشدیم در سالهای قبل قهرمانی به دست بیاوریم ولی باشگاه در مسیر درستی قرار دارد و به زودی ورزشگاه ما افتتاح می شود. علاوه بر آن اکنون در این فصل توانستیم ۳ دیدار پیاپی را با برد به پایان رساندیم و اکنون تلاش خواهیم کرد تا فصل خوب خودمان را ادامه دهیم و در پایان فصل به نتیجه خوبی دست یابیم. لیگ برتر بسیار دشوار است و تیم های خوب زیادی در این لیگ وجود دارد و من مطمئن هستم که امسال رقابت ها بسیار دشوار خواهد بود و تیم های آماده زیادی حضور دارند و تلاش می کنیم که بهترین نتیجه ممکن را تا پایان فصل به دست بیاوریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.