صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / تصمیم‌ درباره فیرپلی مالی پاری سن ژرمن فعلا اعلام نمی‌شود
تصمیم‌ درباره فیرپلی مالی پاری سن ژرمن فعلا اعلام نمی‌شود

شفرین:

تصمیم‌ درباره فیرپلی مالی پاری سن ژرمن فعلا اعلام نمی‌شود

رییس یوفا تصمیم‌گیری درباره رعایت کردن فیرپلی مالی پاری سن ژرمن در فصل نقل و انتقالات را در روزهای آینده اعلام نخواهد کرد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ایسنا، الکساندر شفرین در مصاحبه با روزنامه اکیپا اسلوونی درباره حکم پاری سن ژرمن، یان اوبلاک و استفاده از VAR در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. رییس یوفا گفت: تصمیم‌گیری در رابطه با پاری سن ژرمن فعلا اعلام نخواهد شد. این موضوع حقیقت ندارد که رئال مادرید منتظر تصمیم یوفاست (رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند اگر یوفا پاری سن ژرمن را به خاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی جریمه کند، مادریدی‌ها می‌توانند با کیلیان ام‌باپه قرارداد امضا کنند.)

شفرین در مورد مکالمه با یان اوبلاک در سوپرجام اروپا اظهار کرد: این صحبت‌ها بین خودمان می‌ماند. نمی‌خواهم حرف‌هایم رسانه‌ای شود. در فینال لیگ اروپا همه چیز را گفتم (شفرین به او گفت که بهترین در جهان است). دو پهلو صحبت نکردم. اسلوونی هرگز چنین بازیکنی در سطح جهان نداشته است. بازیکنان بزرگی مانند کاتانک، زاوویچ و برانکو اوبلاک داشته است اما هیچ یک در سطح اوبلاک نبودند و مانند او شهرت نداشتند. پنج رییس باشگاه به من گفته‌اند اوبلاک بهترین در جهان است و دوست دارند او را در اختیار داشته باشند. ۱۰۰ میلیون یورو برای یک دروازه‌بان رقم بالایی است. با این حال اوبلاک چنین ارزشی دارد چون فوق‌العاده است. انریکه سرسو (رییس باشگاه اتلتیکو مادرید) همیشه به من می‌گوید او انسان بزرگی است.

رییس یوفا درباره استفاده از VAR در لیگ قهرمانان گفت: نمی‌دانم این شایعه از کجا نشات گرفته است. هنوز صحبت نکرده‌ایم. من هنوز در رابطه با VAR راضی نشده‌ام. برخی چیزها هنوز روشن نشدند. چه کسی در VAR تصمیم گیرنده است، داور اصلی یا داورهای ویدئویی؟ مردم این موضوع را نمی‌دانند حتی رسانه‌ها. چه چیزهایی را داوران می‌بینند و چه چیزهایی را نمی‌بینند. برخی مسائل هنوز روشن نشده است اما می‌دانیم روزی به VAR نیاز پیدا خواهیم کرد. این اتفاق زمانی خواهد افتاد که آماده باشیم و به یک قانون مناسب نیاز داریم. کمک داورهایی در جام جهانی حضور داشتند که هیچ کاری انجام نمی‌دانند و تنها منتظر بودند. در جام جهانی یک پنالتی آشکار که به نفع صربستان در دیدار برابر سوئیس اعلام نکردند اما در دیگر بازی‌ها که صحنه مشکوک به پنالتی بود اعلام نکردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.