صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / ربیعی: تیم ساختار نوپایی دارد اما به آینده امیدوارم
ربیعی: تیم ساختار نوپایی دارد اما به آینده امیدوارم

ربیعی: تیم ساختار نوپایی دارد اما به آینده امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش در روند کیفی و فنی رو به رشدی قرار دارد.

محمد ربیعی

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با ایسنا در مورد وضعیت تیمش پس از سه هفته اول لیگ دسته یک گفت: برنامه‌ریزی ما در این فصل این بود که نسبت به فصل قبل تیم بهتری را داشته باشیم و تا حدودی هم به این مهم  دست پیدا کردیم. در حال حاضر هم روند فنی و کیفی رو به رشدی را داشتیم. شاید هنوز تفکرهای تاکتیکی‌مان به طور کامل اجرا نشده ولی این مساله قابل ترمیم است با توجه به این که تعدادی از بازیکنان ما جدید هستند و تیم ساختار نوپایی دارد، به آینده امیدوارم. در کل پروسه‌های فنی و کیفی زمان‌بر هستند ولی ما تلاش‌مان را برای انجام می‌دهیم.

او در مورد بازی هفته پیش این تیم مقابل مس کرمان اظهار کرد: در این مسابقه روند کنترل بازی و مدیریت کار دست ما بود. چند موقعیت خیلی خوب را از دست دادیم. تیم مس کرمان با توجه به این که روی دروازبان تیم ما خطا انجام شد به گل رسید. بعد از این گل هم سعی کردیم تا به هر طریقی که هست گل خورده را جبران کنیم اما با زنجیره دفاعی پر تعداد مس مواجه شدیم و نتوانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. این بازی با وقفه‌هایی روبه‌رو بود و این مساله در بازی تاثیرگذار بود و وقت بازی با این کار گرفته شد.

وی در پایان گفت: تیم ما به لحاظ مسائل فنی در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد. شاید از لحاظ هماهنگی در شرایط ایده‌آلی نیستیم با این حال وضعیت تیم راضی‌کننده است هر چه هم جلوتر برویم بهتر هم خواهیم شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.