صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ۱۳شهریور بررسی تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش
۱۳شهریور بررسی تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش

۱۳شهریور بررسی تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در جلسه هفته آینده این کمیسیون خبر داد.

دانشگاه آزاد لرستان

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در محورهای گوناگون با ۳۱ امضا همچون روند عزل و نصب‌ها، مسائل پژوهشی و نقل و انتقال دانشگاه‌ها به کمیسیون آموزش ارائه شده است. قرار بود این موضوع در جلسه روز گذشته مورد بررسی قرار گیرد که با توجه به جلسه مبسوط بررسی آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه آزاد کشور این موضوع به جلسه روز سه‌شنبه هفته آینده (۱۳ شهریورماه) موکول شد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر قراراست بعد از ظهر امروز کمیسیون آموزش ۱۰ مورد باقی‌مانده از محورهای شانزده‌گانه استیضاح وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار داده و نظر خود را اعلام کند. فردا نیز مسائل دانشگاه‌ها روسای شانزده‌گانه دانشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره برگزاری جلسات این کمیسیون برای آغاز سال دانشگاه‌ها و مدارس گفت: کمیسیون در هفته‌های گذشته جلساتی را با مسئولان دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برای بررسی میزان آمادگی آنها برای سال تحصیلی برگزار کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که ان‌شاءالله مشکل حادی وجود نداشته و سال جدید به خوبی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.