صفحه اصلی / سرخط خبرها / آمادگی همکاری مجمع ACD برای توسعه گردشگری در ایران
آمادگی همکاری مجمع ACD برای توسعه گردشگری در ایران

آمادگی همکاری مجمع ACD برای توسعه گردشگری در ایران

دبیر کل مجمع گفتگوهای همکاری آسیا گفت: این مجمع آمادگی همکاری با ایران در زمینه توسعه گردشگری را دارد و می تواند در حوزه سرمایه گذاری نیز تلاش کند.

مراسم رویداد همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی ۲۰۱۸ با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن اجتماعات استانداری همدان با حضور سفرای کشورهای خارجی و فعالان گردشگری در استان همدان در حال برگزاری است. در این برنامه دبیر کل مجمع گفتگوهای همکاری آسیا ACD گفت: اکنون گردشگری به عنوان یکی از موتورهای محرک رشد اقتصادی در جهان شناخته می شود و برای کشورهای در حال توسعه در آسیا، صنعت گردشگری منبع مهمی برای درآمدزایی و ارز آوری خارجی تبدیل شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی افزود: در صنعت گردشگری فرصتی را برای اشتغال زایی محلی، توزیع درآمد، توسعه زیرساختها و کاهش فقر فراهم کرده است. علاوه بر مزایای اقتصادی، گردشگری توانسته مزایای اجتماعی فراوانی را به همراه بیاورد.

دبیر کل مجمع گفتگوهای همکاری آسیا یادآور شد: صنعت گردشگری نه تنها باعث افزایش درآمد می شود بلکه می تواند تصویر مثبتی از مردم را به گردشگران خارجی ارائه دهد. مجمع گفتگوهای آسیا آماده کمک رسانی و همکاری با ایران است تا این صنعت بتواند گردشگری را توسعه دهد و مسئولیت پذیر کند و ۳۴ کشور عضو را به یکدیگر متصل کند.

باندیت لیمچون خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم سرمایه گذاری و شراکت در توسعه گردشگری ایران را توسعه دهیم چون ایران به عنوان مهد تمدن دنیا مزایای باشکوهی دارد و پارسیان خوش مشرب هستند. ایران با داستان ها و روایت های کهن پارسی می توان به عنوان مقصد جدید گردشگری به جهانیان معرفی شود.

دبیر کل مجمع گفتگوهای همکاری آسیا تصریح کرد: زیبایی و فرهنگ همدان در میان کشورهای عضو مجمع شناخته شده است.

وی اظهار داشت: در جریان اجلاس مجمع گفتگوهای همکاری آسیا که مهرماه در تهران برگزار می شود، ممکن است هیئت های عضو بازدیدی از جاذبه های همدان نیز داشته باشند.

دبیر کل مجمع گفتگوهای همکاری آسیا گفت: با این همایش بین المللی که در همدان در حال برگزاری است مردم جهان همدان را خواهند شناخت. امیدواریم همدان به عنوان تصویر جدیدی از ایران شناخته شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.