صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / تکمیل بیش از ۸۰ درصد تصفیه‌خانه آب شرب «سامان»
تکمیل بیش از ۸۰ درصد تصفیه‌خانه آب شرب «سامان»

تکمیل بیش از ۸۰ درصد تصفیه‌خانه آب شرب «سامان»

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون بیش از 80 درصد تصفیه‌خانه آب شرب سامان از نظر فرآیندی تکمیل شده است.

تصفیه خانه

«قدرت‌الله بیگلری» در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا، اظهار کرد: تکمیل تصفیه‌خانه آب شرب سامان علی‌رغم تحریم‌ها، به صورت جدی دنبال می‌شود و پیمانکار دو تا سه ماه است به کار خود مشغول شده است.

وی افزود: خرید تجهیزات الکترومکانیکال توسط شرکت آب و فاضلاب شهری در حال انجام است و تاکنون نزدیک به یک تا یک و نیم میلیارد تومان، تجهیزات خرید شده است و پیمانکار عملیات پایپینگ را به طور کامل انجام داده است.

بیگلری با بیان این‌که کارهای ابنیه همانند خرید کاشی و سرامیک و اجرای آن نیز در حال انجام است، تصریح کرد: قسمت بعدی نصب تجهیزات و پل‌های ته‌نشینی است که توسط پیمانکار در حال نصب است.

وی خاطرنشان کرد: بخش ساخت تابوهای برق تصفیه‌خانه باقی مانده است که پس از ساخت، توسط پیمانکار انجام می‌شود تا تصفیه‌خانه از نظر فرآیندی راه‌اندازی شود.

بیگلری گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد تصفیه‌خانه از نظر فرآیندی کامل شده است و امیدواریم تا پایان امسال وارد مدار شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان خاطرنشان کرد: در حال انجام کار بر روی تصفیه‌خانه آب شرب شهر سامان برای ظرفیت ۱۰ هزار و ۵۰۰ مکعب در شبانه‌روز (۱۲۰ لیتر بر ثانیه) هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.