صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / تمدید مهلت ثبت نام در نمایشگاه گیاهان دارویی تا بیستم شهریور ماه

تمدید مهلت ثبت نام در نمایشگاه گیاهان دارویی تا بیستم شهریور ماه

چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی مهلت ثبت‌نام در این رویداد را تا ۲۰ شهریورماه تمدید کرد.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و محصولات فناورانه که پیش از این مهلت ثبت‌نام در این رویداد را پایان مردادماه اعلام کرده بود، این مهلت را تا ۲۰ شهریورماه ۹۷ تمدید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) با رویکرد حمایت از کالای ایرانی و محصولات فناورانه دانش‌بنیان به همت ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، امسال نیز ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.
این دوره از جشنواره در راستای تحقق بخشی به حمایت از تولید کالای داخلی، فرهنگ‌سازی درراه حمایت از سرمایه‌های مادی و معنوی داخلی و زیرساخت‌های بومی در راستای خوداتکایی، اشتغال‌زایی و بهره‌مندی حداکثری از توان داخلی در بخش گیاهان دارویی و طب سنتی، برگزیده‌ای از هزاران محصول فناورانه برای ارائه بخشی از توانمندی فعالان این عرصه برگزار خواهد شد.
دبیرخانه چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این رویداد را تنها تا پایان مردادماه اعلام کرده است. علاقه‌مندان و فعالین عرصه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی باید حداکثر تا پایان این زمان برای ثبت‌نام اقدام کنند.
چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) در محورهای صنعت بذر و اندام های تکثیری گیاهان دارویی؛ تألیفات و نشر آثار مرتبط با گیاهان دارویی وطب سنتی؛ آموزش و آموزشکده در صنعت گیاهان دارویی وطب سنتی؛ شبکه پخش گیاهان دارویی و داروهای گیاهی؛ طب سنتی و فرآورده های مرتبط با آن؛ دمنوش-های گیاهی اشاره کرد.
از دیگر محورهای این رویداد فناوران و شرکت های کارگزار انتقال فناوری؛ داروها و مکمل های گیاهی(انسانی-دامی)؛ فرآورده های طبیعی (اسانس و عصاره)؛ فرآورده های طبیعی (آرایشی و بهداشتی)؛ فرآورده های طبیعی (عسل، گلاب و عرقیات)؛ فرآورده های طبیعی (غذا-دارو و نوشابه های گیاهی)؛تجهیزات و ماشین آلات اختصاصی در صنعت گیاهان داروی؛ فناوری¬های نوین در کشت و فرآوری محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی است.
چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) با همت ستاد توسعه فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ۲۱تا ۲۴ آبان ۱۳۹۷ در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.