صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / افزونه ی جدید و جذاب اسنپ چت
افزونه ی جدید و جذاب اسنپ چت

افزونه ی جدید و جذاب اسنپ چت

اسنپ چت قرار شده در به روز رسانی جدید خود امکان ارسال گیف موزیکال را برای کاربران خود فراهم کند. تون موجی شرکت تولید کننده گیف های موزیکال اعلام کرده است که به زودی همکاری مشترکی را با شرکت اسنپ چت آغاز خواهد کرد.

این به این معنی است وقتی کاربران برنامه تون موجی را نصب می کنند می توانند گیف های موزیکال در این برنامه را در اسنپ چت نیز استفاده کنند.

در این گیف ها یک موسیقی یا صدایی وجود دارد که در بازه ی زمانی گیف اجرا می شود. شما می توانید در این برنامه گیف موردنظر خود را جستجو کنید و سپس با انتخاب آن در چت های خود استفاده کنید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، قرار شده یک افزونه به نام تون موجی به برنامه اسنپ چت اضافه شود که دسترسی به این گیف ها را آسان تر گرداند.یک مشکلی که وجود دارد این است که شما برای ارسال گیف های موزیکال باید به برنامه تون موجی رفته و از آن جا این گیف ها را ارسال کنید زیرا این دسترسی هنوز در برنامه اسنپ چت فعال نشده است و این موضوع کمی برای کاربران دلسرد کننده است. جیمز فاریکانت مدیر شرکت تون موجی در پیامی اعلام کرده است که این همکاری فقط با برنامه اسنپ چت نخواهد بود و قرار است که با تمام پیام رسان های موجود در این صنعت همکاری داشته باشند.

با تمام این حرف استفاده از این گیف ها کاملا جذاب و استثنایی است. شما می توانید با این گیف ها مکالمات جذاب تری با دوستان و آشنایان خود در برنامه اسنپ چت داشته باشید.

توضیحاتی در مورد برنامه اسنپ چت

اسنپ‌چت یک اپلیکیشن ارسال و دریافت تصاویر مخصوص سکوی تلفن همراه از شرکت اسنپ‌اینک بوده که توسط ایوان اشپیگل و بابی مورفی از دانشجویان دانشگاه استنفورد بنیانگذاری و توسعه داده شده ‌است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنند و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه و آنها را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنند. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحاً اسنپ نامیده می‌شوند. کاربران می‌توانند یک محدوده زمانی را مشخص نمایند که فقط در طی آن، دریافت کنندگان می‌توانند تصاویر را مشاهده کنند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌شوند. از ماه نوامبر ۲۰۱۳ این محدوده زمانی می‌تواند بین ۱ تا ۱۰ ثانیه انتخاب شود.

در اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی اسنپ چت بالاترین طبقه یکی از برج‌های بلوار Abbot Kinney در ونیز، لس‌آنجلس را با قراردادی ۵ ساله با مبلغ ۲۵ هزار دلار در ماه به تصاحب خود درآورد.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.