صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / استان گلستان؛افتتاح نمایشگاه مهارت آموزی و اشتغال در گرگان
استان گلستان؛افتتاح نمایشگاه مهارت آموزی و اشتغال در گرگان

استان گلستان؛افتتاح نمایشگاه مهارت آموزی و اشتغال در گرگان

نمایشگاه مهارت‌آموزی و اشتغال همزمان با هفته دولت با هدف نمایش دستاوردها و توانمندی‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان در گرگان افتتاح شد.

سیدعلی‌رضا حسینی‌طلب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه مهارت‌آموزی و اشتغال اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با هفته دولت در ۴۰ غرفه در سالن نمایشگاهی جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز به فعالیت کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ه نقل از تسنیم، وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان تصریح کرد: توانمندی‌های کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش‌های سفال، چوب، مس، فرشینه، نقاشی روی پارچه، گیاهان دارویی، گل‌های آپارتمانی، طلا و جواهر، زیورآلات، فناوری اطلاعات و غیره در این نمایشگاه ارائه شده است.

حسینی‌طلب گفت: همچنین کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف در محل نمایشگاه مهارت‌آموزی و اشتغال برگزار و گواهی شرکت در دوره به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌شود.

وی اظهار کرد: نمایشگاه مهارت آموزی و اشتغال تا ۷ شهریور از ساعت ۹٫۳۰ صبح تا ۱۲٫۳۰ و ۱۷٫۳۰ عصر تا ۲۱٫۳۰ در سالن نمایشگاهی جنب تالار فخرالدین اسعد گرگانی پذیرای علاقمندان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان با بیان اینکه در ۱۴ شهرستان مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای وجود دارد، بیان داشت: در این مراکز بیش از ۴۴۰ حرفه به مهارت‌جویان آموزش داده می‌شود و این افراد می‌توانند پس از اتمام دوره‌های آموزشی، برای خود اشتغال ایجاد کنند.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.