صفحه اصلی / سرخط خبرها / ویژه نامه «همگرایی در مسیر توسعه» منتشر شد
ویژه نامه «همگرایی در مسیر توسعه» منتشر شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

ویژه نامه «همگرایی در مسیر توسعه» منتشر شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ویژه نامه "همگرایی در مسیر توسعه" ایمیدرو منتشر شد.

این ویژه نامه با یادداشت رئیس هیات عامل ایمیدرو با عنوان ” معدن و صنایع معدنی؛ رونق و احتیاط” آغاز می شود و در ادامه گزارشی در زمینه اقدامات ایمیدرو از آغاز دولت یازدهم تاکنون به رشته تحریر در آمده است.
“احیای دوباره ایمیدرو” ، یادداشت حمید آذرمند با عنوان “طراحی و اجرا بنگاه های بزرگ مقیاس” از دیگر عناوین ویژه نامه است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، گفت و گو با رئیس هیات عامل و معاون طرح های توسعه معدن و صنایع معدنی ایمیدرو بخش دیگر ویژه نامه است که این دو مقام مسئول موضوعاتی را در خصوص اقدامات ایمیدرو طی ۴ سال گذشته و برنامه های آتی این سازمان مطرح کرده اند.

نشر یک گزارش و تحلیل با عنوان های “کاهش خام فروشی و رشد اشتغال، دستاورد توسعه صنایع معدنی” و ” کاهش نرخ فلزات پایه” در ادامه آمده است و همچنین “مثلث هگرایی، تعامل و توسعه ” عنوان یادداشتی است که به قلم بهرامن رئیس خانه معدن ایران منتشر شده است.

” ایمیدرو و بخش خصوصی، همگام در توسعه بخش معدن”، گفت و گو با مدیر برنامه ریزی و نظارت راهبردی ایمیدرو و تحلیل شکوری رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران با عنوان ” افزایش بهره‌ وری کلید حل مشکلات اقتصادی کشور” از دیگر بخش های ویژه نامه است.

“می‌توانیم آورده معادن را ۵ برابر کنیم” عنوان گفت و گو با رئیس کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی است و در ادامه به قلم مدیر مهندسی شرکت MME در خصوص تکنولوژی بومی سازی شده “PERED” یادداشتی منتشر شده است.

“گذری بر دوره های متعدد ریاست جمهوری ایران”، دیدگاه محمد ابکا در خصوص عملکرد اقتصادی بخش معدن در دولت ها و بررسی ۴ دهه اقتصاد معدن و صنایع معدنی، پرونده اقتصاد معدن و صنایع معدنی بعد از انقلاب اسلامی را شامل می شود.

در بخش پایانی، گفت و گویی با مدیرعامل آهن و فولاد غدیر ایرانیان تهیه شده است و این چهره قدیمی حوزه فولاد کشور از بایدها و نبایدها در تحقق توسعه صنایع معدنی می گوید.

برای دریافت فایل ویژه نامه اینجا کلیک کنید.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.