صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / سلیمی: وحدت اساس انقلاب اسلامی است

سلیمی: وحدت اساس انقلاب اسلامی است

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: وحدت اساس انقلاب است، انقلاب ما با وحدت به پیروزی رسید. برای برون رفت از مشکلات امروز نیز بیش از هر زمانی به وحدت نیاز داریم.

اصغر سلیمی

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت رفتارها و گفتارهای وحدت طلبانه در شرایط فعلی کشور بیان کرد: بر اساس آیه “وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا” ما با وحدت و یکپارچگی در انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام پیروز شدیم. در جنگ ۸ ساله نیز با وحدت و همدلی توانستیم به پیروزی برسیم این ها بیانگر این است که وحدت می‌تواند باعث رشد و ارتقای کشور شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به وضعیتی که دشمن علیه ما ایجاد کرده است و آمریکا نیز بر روی این وضعیت مانور می‌دهد و در تلاش است بین مسئولین و مردم تفرقه افکنی کند و در بی اعتمادی جامعه دامن بزند یکی از ضرورت‌های این برهه زمانی این است که جریان های سیاسی با اختلاف نظرهایی که دارند حول اصول انقلاب اسلامی و منافعی ملی به وحدت برسند و با تلاش کشور را از این گردنه عبور دهند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد:‌ قطعا اگر وحدت و همدلی در بین مسئولین و افراد مختلف جامعه شکل بگیرد و همه احساس کنند که در ارکان نظام دارای رای و نظر هستند دشمن مایوس می‌شود. شرایط امروز به گونه‌ای است که وحدت و همدلی بیش از سالهای گذشته نیاز است.

این عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه همه باید شرایط فعلی کشور را در نظر بگیرند، خاطرنشان کرد:‌ مشکلاتی نظیر افزایش قیمت کالاها، بیکاری و ازدواج با وحدت و همدلی قابل حل است. قطعا اگر ارکان مختلف نظام در کنار یکدیگر قرار بگیرند توطئه دشمن تاثیری نخواهد گذاشت. امروز باید با اتحاد کشور را از وضعیت موجود نجات داد. افزایش روز افزون قیمت کالاها و خدمات مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است که راه حل مقابله با آن وحدت و همدلی است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آنهایی که در لباس انقلابی بودن بر طبل تفرقه می‌کوبند چقدر در گفتار و رفتارشان صادق هستند؟ بیان کرد: هر کسی که دغدغه‌ی انقلاب و نظام را داشته باشد در برخی از مواقع به نفع انقلاب و نظام کوتاه می‌آید و خواسته‌های حزبی را کنار می‌گذارد. تجربه نشان داده هیچ حزب و گروهی نمی‌تواند به تنهایی حرف غالب را در کشور بزند. قطعا باید با همفکری و گفت و گوی احزاب کشور را اداره کرد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی با بیان اینکه همه کشورهای پیشرفته منافع ملی را بر منافع حزبی و گرایش‌های سیاسی ترجیح می‌دهند، گفت: قطعا هر کسی از وحدت دوری کند خواسته یا ناخواسته در میدان دشمن بازی کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.