صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / راه حل های طلایی برای حل مشکلات اپل آی دی
راه حل های طلایی برای حل مشکلات اپل آی دی

راه حل های طلایی برای حل مشکلات اپل آی دی

اگرچه استفاده از اپل آی دی موضوع پیچیده ای نیست اما بسیاری از افراد با نحوه استفاده از آن مشکل دارند یا حتی از لحظه اول نمی توانند اپل آی دی بسازند.

حل مشکل رمز عبور
ممکن است نیاز به وارد شدن به iCloud در دستگاه دیگری داشته باشید اما متوجه شوید که رمز عبور Apple ID را به خاطر نمی آورید. به هر حال هرگاه نیاز به بازیابی پسورد دارید، اگر اپل آی دی خود را حفظ باشید، با استفاده از راه هایی می توانید رمز عبور خود را ریکاوری کنید. البته برای کاربرانی که ایمیل خود را فراموش کرده اند نیز روشی معرفی خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

بازیابی رمز عبور اپل آی دی با ایمیل یا سوال امنیتی
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، ابتدا باید روی Continue کلیک کنید و گزینه I Need to Reset My Password را بزنید. سپس گزینه Get an Email را برای بازیابی از طریق ایمیل یا Answer Security Questions و در جهت استفاده از سوال امنیتی را انتخاب کنید.

سری به صندوق ایمیل های خود بزنید
به صندوق ورودی ایمیل خود بروید و ایمیلی را که از طرف اپل با موضوع How to Reset Your Apple ID Password ارسال شده است، باز کنید. در ایمیل روی Reset Now کلیک کنید تا مراحل فراموشی پسورد اپل ایدی انجام شود.

اکنون باید پسورد جدید مورد نظر خود را وارد و در فیلد بعدی آن را تکرار کنید.

ریست کردن پسورد اپل آی دی با استفاده از سوال امنیتی
اگر مایل به استفاده از سوال امنیتی برای رفع مشکل نداشتن پسورد اپل آی دی هستید، دقیقا روش بالا را انجام دهید. فقط در مرحله ای که گزینه ارسال ایمیل را زده اید، این بار به جای دریافت ایمیل باید با زدن گزینه Answer Security Questions به سوالات امنیتی جواب دهید. بعد از انتخاب این گزینه، باید تاریخ تولد خود را وارد و روی Continue کلیک کنید. سپس به دو سوال امنیتی که قبلا وارد کرده اید، پاسخ دهید و روی دکمه Continue کلیک کنید.

پیدا کردن اطلاعات اپل آی دی بدون داشتن ایمیل
حتی اگر ایمیلتان را نیز فراموش کرده باشید، اپل می تواند به شما در پیدا کردن اطلاعات مورد نظر کمک کند. در این روش هم باید به وبسایت Iforgot.Apple.com بروید و روی Look It UP در زیر قسمت وارد کردن ایمیل کلیک کنید.

پیدا کردن اطلاعات اپل آی دی با فراموش کردن ایمیل
اکنون باید نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل پشتیبان خود را وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که نام وارد شده برابر با نامی باشد که هنگام ساخت اپل ایدی وارد کرده اید. سپس روی ادامه کلیک کنید. اگر اسم و ایمیل بازیابی شما در سیستم موجود باشد، با نمایش Apple ID Found به شما اطلاع داده می شود تا به رفع مشکل فراموش کردن رمز اپل آیدی هنگام فعال کردن گوشی و… امیدوار شوید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۶ درصدی تامین ارز دارو در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، میزان ارز تأمین شده برای واردات دارو و تجهیزات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.