صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / ۲۷ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد
۲۷ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد

هفته دولت

۲۷ طرح عمرانی در چهارمحال و بختیاری بهره برداری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 27 طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در دومین روز از هفته دولت با اعتباری بالغ بر 290 میلیارد ریال در این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی نظری شامگاه شنبه در خصوص اجرای این طرح ها افزود: ۱۹ طرح از این تعداد در شهرستان سامان با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی، افتتاح طرح صنعتی تولید خوراک دام شهرستان سامان را از مهمترین این طرح ها برشمرد و گفت: این طرح با اعتباری بیش از ۷۵ میلیارد ریال راه اندازی شده که ۵۰ میلیارد ریال آن از محل آورده شخصی و مابقی از محل تسهیلات کارگروه رونق تولید تامین شده است.
نظری، میزان ظرفیت اسمی این واحد تولیدی را ۲۰ هزار و۷۰۰ تن در سال عنوان کرد و گفت: این کارخانه با فناوری بالا در منطقه غرب و جنوب کشور شناخته شده است و از واحدهای هوشمند تولید خوراک دام به شمار می رود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای طرح های هادی روستایی، آماده سازی سایت مسکن مهر، آسفالت، تامین آب روستاهای «چمزین» و «قراقوش»، اصلاح و بهینه سازی و رفع حریم جاده ای، تامین برق مشترکان جدید روستایی و شهری، احداث مسکن مهر روستایی، نصب کنتور هوشمند، راه اندازی تصفیه خانه و زیرسازی معابر از دیگر طرح های افتتاح شده در این شهرستان در دومین روز از هفته دولت به شمار می رود.
نظری خاطرنشان کرد: همچنین در این شهرستان ساختمان دهیاری صادق آباد و زیرسازی و آسفالت روستاهای صادق آباد و چم کاکا کلنگ زنی شد.
وی در ادامه بهره برداری از ۸ طرح عمرانی خدماتی در شهرستان بن را یادآور شد و گفت: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
نظری تصریح کرد: اجرای طرح هادی روستای لارک، آبیاری تحت فشار قطره ای، عملیات سنگی و ملاتی، سد خاکی بارده، زیرسازی و آسفالت معابر، نصب و تعویض کنتورهای چندزمانه و هوشمند، فاز دوم ساختمان اداری شهرداری وردنجان و مسکن مددجویان از جمله این طرح ها به شمار می رود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: چهار طرح اصلاح و بهینه سازی خیابان در روستای شیخ شبان، احداث شبکه فشار، تعمیر شبکه فشار متوسط و بوستان روستایی لارک نیز در این شهرستان کلنگ زنی شد.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان نیز در حاشیه افتتاح این طرح ها با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازنگری در خدمات رسانی مطلوب به مردم است.
اردشیر نوریان افزود: باید تلاش شود تا کاستی ها و نواقص گذشته رفع و خدمات رسانی به مردم با سرعت و کیفیت بیشتری انجام گیرد.
وی تصریح کرد: انتظار می رود با افتتاح طرح های عمرانی، صنعتی و خدماتی در هفته دولت روند خدمات رسانی به مردم بیش از پیش تسهیل و منشا خیر شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ۲۴۳ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۱۸۵میلیارد ریال سرمایه گذاری در چهارمحال و بختیاری بهره برداری و افتتاح می شود.
۷۳۶۳/۶۰۲۱

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۴.۸ درصدی تولید مسکن در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.