صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / یک رکورد تاریخی در لیگ برتر انگلیس رقم می‌خورد؟
یک رکورد تاریخی در لیگ برتر انگلیس رقم می‌خورد؟

یک رکورد تاریخی در لیگ برتر انگلیس رقم می‌خورد؟

تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، واتفورد، تاتنهام و بورنموث با شکست حریفان‌شان در هفته‌ سوم می‌توانند منجر به ثبت یک رکورد تاریخی در لیگ برتر انگلیس شوند.

لیورپول

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، فوتبال انگلیس در شرایط خوبی به سر می‌برد. علاوه بر این که فوتبال ملی این کشور توانست دوباره پس از سال‌ها نیمه نهایی جام جهانی را تجربه کند لیورپول نیز دوباره فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. اکنون لیگ برتر این کشور با هیجان زیادی در جریان است. تیم‌های زیادی پر قدرت ظاهر شدند یا بر خلاف انتظار عمل کردند تا جایی که در دو هفته‌ نخست شش تیم دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. این یک رکورد فوق‌العاده‌ در لیگ برتر حساب می‌شود.

اگر منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، واتفورد، تاتنهام و بورنموث بتوانند به این روند ادامه‌ دهد می‌توانند یک رکورد تاریخی در لیگ برتر به ثبت برسانند که تاکنون رخ نداده است. شش تیم می‌توانند سه هفته‌ پیاپی پیروز شوند. تا امروز تنها سه تیم، سه هفته‌ را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. اورتون، ایپسویچ و لیورپول در سال ۱۹۹۳، چلسی، لیورپول و نیوکاسل در سال ۱۹۹۴، چارلتون، چلسی و منچستریونایتد در سال ۲۰۰۵، چلسی، منچسترسیتی و تاتنهام در سال ۲۰۰۹ و چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد در سال ۲۰۱۶ به این رکورد دست یافتند.

با وجود این که ثبت شش پیروزی پیاپی در سه هفته‌ سخت است اما نباید این نکته را فراموش کرد که هیچ یک از این تیم‌ها در هفته‌ سوم با هم روبرو نخواهند شد. سیتی پپ گواردیولا می‌تواند این رکورد را با پیروزی برابر ولورهمپتون در نخستین دیدار هفته‌ حفظ کند. از طرفی لیورپول به مصاف برایتون علیرضا جهانبخش می‌رود. چلسی برابر نیوکاسل قرار می‌گیرد و واتفورد با کریستال پالاس بازی می‌کند. این چهار تیم بازی‌ها نسبتا آسانی خواهند داشت و می‌توانند پیروز شوند.

در مقابل تاتنهام باید به مصاف منچستریونایتد برود که در شرایط خوبی قرار ندارد. با این حال شاگردان ماریسیو پوچتینو کار آسانی نخواهند داشت. اگر این تیم بتواند به رکورد سه پیروزی پیاپی برسد برای دومین بار در تاریخش چنین اتفاقی خواهد افتاد. از طرفی بورنموث میزبان اورتون خطرناک خواهد بود. این بازی‌ها باعث شده است که لیگ برتر بیش از پیش حساس و جذاب باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.