صفحه اصلی / سرخط خبرها / شرایط فعلی کشور نیازمند اتحاد و همدلی بیش از پیش مردم و حضور فعالانه در کنار دولتمردان است
شرایط فعلی کشور نیازمند اتحاد و همدلی بیش از پیش مردم و حضور فعالانه در کنار دولتمردان است

شرایط فعلی کشور نیازمند اتحاد و همدلی بیش از پیش مردم و حضور فعالانه در کنار دولتمردان است

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو یار دیرین امام و ۲ اسوه علم و تقوا، تلاش های بسیار زیادی در راه اعتلای انقلاب اسلامی انجام دادند.

محمد هادی مرعشی دیروز در جمع نمازگزاران جمعه اهل سنت زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت اظهار داشت : دولت شهید رجایی نخستین دولت مکتبی، پس از حاکمیت لیبرال ها در کشور بود و در آن دوره بیشترین تلاش را برای خدمت به مردم و اهداف انقلاب اسلامی از خودشان نشان دادند.

به گزارش کسب و کار نیوز،  مرعشی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر نقش موثری در افشاگری چهره منافقانه بنی صدر داشتند به طوری که در این راه جان شیرین خود را تقدیم کردند.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا در خدمات ارزشمند و زحمات دولتمردان و همه کسانی که به مردم خدمت رسانی می کنند، تامل کنیم.

وی بیان کرد: شرایط حساس فعلی کشور و توطئه دشمنان نیازمند اتحاد و همدلی بیش از پیش مردم و حضور فعالانه در کنار دولتمردان است.

معاون استاندار با بیان اینکه از دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال، بنام هفته دولت نامگذاری شده است، گفت: امسال نیز در  این ایام  ۹۱۵ پروژه در استان سیستان و بلوچستان در بخش های آب، راه, برق, کشاورزی, بهداشتی و درمانی با حضور مقامات کشوری و استانی و محلی به بهره برداری خواهد رسید.

مرعشی با اعلام پروژه های مهم قابل بهره برداری در سطح استان افزود: خدمت رسانی به مردم در مناطق شهری, روستایی و عشایری سبب پویایی, ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه و دلگرمی مردم به نظام جمهوری اسلامی می شود.

وی در پایان از تمامی مسئولان و کسانی که در جهت خدمت رسانی به اقشار محروم در نقاط مختلف استان تلاش شایانی انجام داده اند، قدردانی و تشکر کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.