صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / سرمربی کاراته بانوان: برنز عباسعلی ارزشمند تر از نقره خیلی‌ها است
سرمربی کاراته بانوان: برنز عباسعلی ارزشمند تر از  نقره خیلی‌ها است

سرمربی کاراته بانوان: برنز عباسعلی ارزشمند تر از نقره خیلی‌ها است

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان برنز حمیده عباسعلی برابر نماینده نامدار ژاپنی را ارزشمند تر از نقره ای دانست که دیگران با باخت می‌گیرند.

حمیده عباسعلی کاراته

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، ستاره موسوی روز شنبه پس از کسب مدال برنز توسط حمیده عباسعلی گفت:  در دیدار نیمه نهایی رقابت های کاراته ، وی برای ششمین بار برابر آیومی نماینده نامدار ژاپن به روی تاتامی رفت و شناخت کافی هم از حریف خود با توجه به مبارزات مختلف داشت. هر دو بازیکن تجربه خوبی داشتند و خوب هم ظاهر شدند  و همانطور که دیدید امتیاز نخست برای حمیده بود اما فکرش را نمی کردیم که در ثانیه پایانی از راه یابی به فینال باز بمانیم.
موسوی افزود: در رقابت های اردن من مربی حمیده بودم که طلا گرفت و آیومی ژاپنی را برد. اما حریف هم زیرکانه و در یک لحظه بازی را به نفع خود تمام کرد.
وی  گفت : ما هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم. حتما خیری در آن بود و امیدواریم در دیگر وزن ها مدال خوشرنگ را کسب کنیم.
به گزارش کسب و کار نیوز، حمیده عباسعلی در هفتمین روز رقابت ها در جاکارتا پس از شکست آی بی بی اخمدوا حریف ازبکی، در نیمه نهایی به  «آیومی» نماینده نامدار ژاپن با نتیجه یک بر ٢ باخت و با برتری برابر نماینده ویتنام برنز گرفت.
بانوی کاراته ایران طلای بازیهای آسیایی اینچئون ٢٠١۴،  چهار طلا و یک نقره قهرمانی آسیا و یک نقره و طلای جهان  را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.