صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / خانواده کشتی در زادروز تختی به میان اقشار آسیب پذیرمی‌رود

همزمان با پنجم شهریورماه "روز ملی کشتی"

خانواده کشتی در زادروز تختی به میان اقشار آسیب پذیرمی‌رود

خانواده بزرگ کشتی در روز پنجم شهریورماه همزمان با "روز ملی کشتی" در سراسر کشور در میان اقشار آسیب پذیر مردم حضور می یابند.

غلامرضا تختی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، روز پنجم شهریور ماه «مصادف با زادروز جهان پهلوان تختی» در تقویم رسمی کشور به عنوان “روز ملی کشتی” نامگذاری  شده است که فدراسیون کشتی از هیت های کشتی سراسر کشور خواسته است، به لحاظ جایگاه اجتماعی و تاریخی کشتی کشور، در اقدامی صادقانه و مردمی، با جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان مطرح آن استان، در مراکز و یا اماکنی که امکان ارتباط مستقیم با اقشار محروم جامعه فراهم می شود، حضور یابند تا شاید این حرکت عاملی باشد برای توجه به بخشی از مردم عزیز کشور، که گرچه در میان ما زندگی می کنند، اما کمتر دیده می شوند،  در حالی که نیاز به حمایتی مضاعف نسبت به سایر اقشار دارند. 

در ضمن روز دوشنبه پنجم شهریور ماه، جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان تیم های ملی نیز به همین منظور به میان اقشار آسیب پذیر جامعه خواهند رفت. 

فدراسیون کشتی در پنج سال گذشته در تلاش بود تا روز پنجم شهریورماه زادروز جهان پهلوان غلامرضا تختی به عنوان روز ملی کشتی در تقویم رسمی کشور به ثبت برسد، که با همکاری تمامی مراجع ذیصلاح این امر محقق شد و  پنجم شهریورماه به عنوان “روز ملی کشتی”  در تقویم رسمی کشور در سال ۹۷ به ثبت رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.