صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چرا رئال مادرید به خرید ام‌باپه امیدوار است؟
چرا رئال مادرید به خرید ام‌باپه امیدوار است؟

چرا رئال مادرید به خرید ام‌باپه امیدوار است؟

باشگاه رئال مادرید در صورت محکوم شدن پاری سن ژرمن به رعایت نکردن فیر پلی مالی می‌تواند با مهاجم فرانسوی قرارداد امضا کند.

کیلیان ام باپه

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، رئال مادرید منتظر تصمیم یوفا در رابطه با فیر پلی مالی پاری سن ژرمن است. اگر باشگاه فرانسوی این موضوع را رعایت نکرده باشد مجبور می شود برخی از بازیکنانش را به فروش برساند که در راس آن‌ها ستاره‌هایی به نام‌های کیلیان ام‌باپه و نیمار وجود دارند. اگر PSG این کار را انجام ندهد خطر اخراج از لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. خاویر تباس، رییس لالیگا در این باره گفت: به این موضوع خوشبین نیستم چون یوفا نسبت به فیرپلی مالی خیلی نرم برخورد می‌کند. پیش از این لالیگا از یوفا درخواست کرده بود که پرونده تیم فرانسوی در این رابطه بررسی شود اما این اتفاق رخ نداد.

تابستان سال گذشته پاری سن ژرمن با نیمار قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو امضا کرد و ام‌باپه را به صورت قرضی از موناکو خرید که این انتقال ۱۸۰ میلیون برای تیم پایتخت هزینه برداشت. اکنون باشگاه فرانسوی باید هزینه آن‌ها را بپردازد. پیش از این رسانه‌ها معتقد بودند این اتفاق با یک جریمه مالی خاتمه پیدا می‌کند اما یوفا برای این تیم پرونده‌ای باز کرد که امروز حکم نهایی اعلام خواهد شد. تیم فرانسوی در این شرایط تنها ۴۸ ساعت فرصت دارد ۱۸۰ میلیون را انتقال دهد.

باشگاه مادرید می‌تواند از این فرصت بهترین استفاده را ببرد و شرایط را برای امضای قرارداد احتمالی با ام‌باپه بررسی کند. از طرفی فلورنتینو پرس (رییس باشگاه مادرید) نمی‌خواهد روابطش با پاری سن ژرمن قطع شود و تنها در صورتی به سراغ مهاجم جوان فرانسوی می‌رود که PSG مجبور باشد او را به تیم دیگری واگذار کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.