صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / ملی‌پوش هندبال: فقط می‌توانم بگویم شرمنده‌ام
ملی‌پوش هندبال: فقط می‌توانم بگویم شرمنده‌ام

ملی‌پوش هندبال: فقط می‌توانم بگویم شرمنده‌ام

مهرداد صمصامی گفت: فقط می‌توانم بگویم شرمنده‌ام که نتوانستیم در بین چهار تا تیم برتر هندبال بازیهای آسیایی باشیم.

مهرداد صمصامی

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، مهرداد صمصامی هندبالیست تیم ملی پس از شکست برابر کره و نرسیدن به نیمه نهایی گفت: همه بچه‌ها در این بازی تلاش خودشان را کردند. ما مقابل یکی از باتجربه‌ترین تیم‌های آسیا بازی کردیم. به نظر من خوب جنگیدیم. تمام تاکتیک‌ها و استراتژی‌هایی که داشتیم را اجرا کردیم. فقط کره از بعضی اشتباهات ما استفاده کرد و این باعث شد بازی را ببرد. بازی در ابتدا نزدیک بود اما آخرهای مسابقه با توجه به اینکه تایم کمی داشتیم می‌خواستیم دفاع باز بازی کنیم که به مشکل بخورند و بتوانیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم. نتوانستیم آنطور که باید و شاید آخر کار تمرکز داشته باشیم.

او در ادامه افزود: با این حال من به بچه‌ها تبریک می‌گویم. آنها واقعا جنگیدند. ما پنج تا از بهترین بازیکنان آسیا را در اختیار نداشتیم اما با این حال جنگیدیم. ما سه ماه از خانواده دور بودیم و در اردوی تیم ملی تمرین می‌کردیم. درست است نتوانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواستیم‌ برسیم و به جمع چهار تیم صعود نکردیم اما هیچ‌چیز از ارزش‌های تیم کم نمی‌شود. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم جبران کنیم.

صمصامی درخصوص اینکه کره کار سختی برابر ایران داشت، عنوان کرد: همه تیم‌ها در آسیا حتی قطر از ایران می‌ترسند. قبل از اینکه به بازی‌های آسیایی بیاییم، قطری‌ها از ما خواهش کردند دو دیدار دوستانه با ما داشته باشند. ولی متاسفانه ما به دلیل برخی مشکلات که از نظر اقتصادی درگیرش هستیم و کمبود بازی تدارکاتی که تاثیرش را اینجا مستقیم دیدیم، نتوانستیم بیشتر از این جلو برویم.

او ادامه داد: ما بازی به بازی داشتیم بهتر می‌شدیم. در بازی با قطر اشتباهات فردی‌مان خیلی زیاد بود که با ۱۵ امتیاز اختلاف باختیم اما در سه بازی بعدی مقابل بحرین، هنگ‌کنگ و کره داشتیم خوب می‌شدیم و این نشان می‌دهد تیم ملی ما بازی تدارکاتی‌ کمی داشته است. فقط می‌توانم بگویم شرمنده‌ام که نتوانستیم در بین چهار تا تیم برتر باشیم. امیدوارم در آینده بتوانیم یک تیم ملی خیلی قوی‌تر داشته باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.