صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / روز به یاد ماندنی کبدی ایران در جاکارتا/ اولین طلای مردان کبدی در تاریخ بازیهای آسیایی

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

روز به یاد ماندنی کبدی ایران در جاکارتا/ اولین طلای مردان کبدی در تاریخ بازیهای آسیایی

تیم ملی کبدی مردان ایران هم به عنوان قهرمانی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ رسید.

تیم ملی کبدی

به گزارش کسب و کار نیوز، ملی پوشان کبدی ایران در مرحله فینال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به مصاف کره جنوبی رفتند و با نتیجه ۲۶ بر ۱۶ پیروز شدند و برای اولین بار قهرمان بازیهای آسیایی شدند.

فاضل اتراچالی، ابوذر مهاجر، محمد اسماعیل نبی بخش، هادی اشترک، ابوالفضل مقصودلو محلی، حمید میرزایی نادر، محسن مقصودلو جعفری، محمد قربانی، میثم عباسی، محمد ملاک، محمد امین نصرتی، محمد اسماعیل مقصودلو اسامی ملی پوشان ایران در این دوره از بازی‌هاست.

شاگردان مازندرانی در این دوره از بازی‌ها در مرحله گروهی با پاکستان، ژاپن، نپال، مالزی و اندونزی هم‌گروه بودند که توانستند همه حریفان خود را از پیش رو بردارند. آن ها در نیمه نهایی مقابل هند بازی کردند و به برد تاریخی مقابل هند رسیدند. تیم ملی در فینال هم کره جنوبی را شکست داد و به قهرمانی رسید.

تیم ملی کبدی ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۰ به عنوان نایب قهرمانی و در  ۲۰۰۶ دوحه به مقام چهارمی رسیده بود. این اولین قهرمانی کبدی مردان ایران در بازی های آسیایی است. تیم ملی دختران ایران نیز در این دوره از بازی‌های آسیایی با پیروزی مقابل هند برای اولین بار به مدال طلا رسید تا یک روز به یاد ماندنی برای کبدی ایران در جاکارتا رقم بخورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.