صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / حذف ۴ نماینده پنچاک سیلات ایران از بازی های آسیایی
حذف ۴ نماینده پنچاک سیلات ایران از بازی های آسیایی

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

حذف ۴ نماینده پنچاک سیلات ایران از بازی های آسیایی

در دومین روز رقابتهای پنچاک سیلات بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، ۴ ملی پوش ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور این مسابقات کنار رفتند.

پنچاک‌سیلات

به گزارش کسب و کار نیوز، از ظهر امروز (جمعه) دوم شهریور ماه ۱۳۹۷ در دومین روز مسابقات پنچاک‌سیلات بازی‌های آسیایی، مبارزات مرحله یکچهارم نهایی این رقابتها در ۴ وزن برگزار شد که نمایندگان ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

نتایج ملی‌پوشان پنچاک‌سیلات ایران در روز دوم این رقابت‌ها به قرار زیر است:

وزن ۵۰ تا ۵۵ کیلوگرم
زهرا فروعی نسب برای برگزاری نخستین مبارزه خود ب مصاف “محد سایفول” از سنگاپور رفت که با نتیجه ۵ بر۰ نتیجه را واگذار کرده و از دور رقابتها کنار رفت.

وزن ۶۰ تا ۶۵ کیلوگرم
محمد رحیمی در دومین مبارزه خود “سالیموف عبدمالیک” ازبکستانی را پیش رو داشت که ۵ بر ۰ نتیجه را واگذار کرده و از دور رقابتها کنار رفت. او پیش از این با حساب ۵ بر ۰ “ویوک کومار” از نپال را شکست داده بود.

وزن ۶۵ تا ۷۰ کیلوگرم
اکبر کیانیان به عنوان دومین نماینده تیم مردان ایران در نخستین گام به مصاف “محد الجوفیری” از مالزی رفت که او نیز ۵ بر ۰ باخت و از گردونه رقابتها کنار رفت.

وزن ۷۰ تا ۷۵ کیلوگرم
محسن رنجیدوست به عنوان آخرین نماینده ایران در روز دوم این رقابتها، “امی روسدانا” از کشور میزبان(اندونزی) را پیش رو داشت که با حساب ۵ بر ۰ بازی را واگذار کرده و کنار رفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.