چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / قلعه‌نویی: داوری‌ها همیشه علیه تیم من است
قلعه‌نویی: داوری‌ها همیشه علیه تیم من است

قلعه‌نویی: داوری‌ها همیشه علیه تیم من است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد که همیشه داوری‌ها علیه تیم های او رقم می خورد.

امیر قلعه‌نویی

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: همیشه بازی دو تیم بازی خاص و شهرآورد شهرستانی‌ها بوده است چون دو تیم طرفداران پرشوری دارند. اتفاقا این تیم دو رابطه خوبی هم با هم دارند. یقینا بازی سختی داریم. حریف تیم پرمهره‌ای بوده و با توجه به برد هفته قبلش وضعیت روحی خوبی دارد. از بازیکنانم به خاطر ۲۰ دقیقه آخر بازی قبل گله دارم با این حال توانستیم سه امتیاز را گرفتیم. شرایط ما هم خوب است اما ۷-۸ تغییر داشتیم و هنوز به سپاهان مدنظرم نرسیده‌ایم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. با وجود تساوی‌ها، حقمان برد بود. جو بدی علیه سپاهان راه انداختند. البته بحث سپاهان نیست به خاطر امیر قلعه‌نویی است و همیشه این نوع داوری‌ها علیه تیم من است. قبلا ذوب‌آهن و تراکتورسازی و امسال هم سپاهان. از آقای آذری هم تشکر می‌کنیم که قبول کرد به فولاد شهر برویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین درباره عملکرد کی‌روش استنلی در سپاهان بیان کرد: ما سه گروه آنالیز داریم. وقتی آنالیزها را کنار هم می‌گذاریم می‌بینیم کی‌روش جزو خوب‌هاست و آن چیزی را که خواستیم برآورده کرده است. کی‌روش البته بدشانس هم بوده است.

او همچنین درباره بازگشت حاج‌صفی به سپاهان گفت: او در سپاهان شاگردم بوده است و می‌تواند عیار تیم را بالا ببرد. زمانی که متوجه شدیم می‌خواهد جدا شود، با او صحبت کردیم. اگر قرار شود از تیمش جدا شود، امیدوارم به ایران بیاید. به نفعش است که به سپاهان بیاید چون خانه‌اش است. اگر بخواهد به ایران بیاید، فکر می‌کنم یک تصمیم خوبی بگیرد و به سپاهان بیاید مگر این که با رقم‌های خوب توسط باشگاه‌های دیگر وسوسه شود.

ادامه دارد …

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.