صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران: نخستین طلای کبدی را تقدیم مردم خواهیم کرد
سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران: نخستین طلای کبدی را تقدیم مردم خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران: نخستین طلای کبدی را تقدیم مردم خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران گفت: مسابقه میان ما و هند بسیار سخت و در کلاس جهانی بود، امیدوارم در فینال هم موفق باشیم و برای اولین بار مدال طلای کبدی بازی‌های آسیایی را به هموطنانمان تقدیم کنیم.

تیم ملی کبدی

به گزارش کسب و کار نیوز، سرمربی تیم ملی کبدی ایران بعد از برد تاریخی کبدی ایران مقابل هند گفت: پس از ۲۰ سال هند را شکست دادیم و این بردی تاریخی در کبدی است. این مسابقه بسیار سخت و در کلاس جهانی بود و بهترین‌های جهان در این دو تیم هستند و علی‌رغم این که داوری از ابتدا به ضرر ما بود و چند پوئن واضح ما را ندادند اما بچه‌های ما در دفاع عالی و بدون نقص کار کردند.

وی به باخت‌های سال‌های قبل مقابل هند اشاره کرد و افزود: ما برای این بازی برنامه داشتیم و نتیجه هم همان چیزی شد که سال‌ها منتظرش بودیم و بالاخره موفق شدیم.

سرمربی تیم ملی کبدی درباره مسابقه فینال گفت: ما تازه نیمی از راه را رفته‌ایم  و در دوره‌های قبل هم نقره داشتیم اما امسال برنامه ما مدال طلا است و امیدواریم با توجه به شناخت و آنالیزی که از کره جنوبی داریم، امیدوارم در فینال هم موفق باشیم و برای اولین بار مدال طلای کبدی بازی‌های آسیایی را به هموطنانمان تقدیم کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.