صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رهبری: روزی می‌رسد سابر ایران قهرمان مطلق آسیا باشد
رهبری: روزی می‌رسد سابر ایران قهرمان مطلق آسیا باشد

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

رهبری: روزی می‌رسد سابر ایران قهرمان مطلق آسیا باشد

ملی پوش اسلحه سابر ایران پس از نایب‌ قهرمانی در بازی‌های آسیایی گفت: همیشه روند رو به رشدی داشتیم و هیچ‌وقت درجا نزدیم.

محمد رهبری شمشیربازی اسلحه سابر

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد رهبری سابریست ایران پس از نایب‌ قهرمانی در بازی‌های آسیایی گفت: ما به این مدال فکر نمی‌کردیم یعنی نقره برای ما هدف اصلی نبود. ما چهار سال پیش هم نقره گرفته بودیم و آمده بودیم اینجا که طلا بگیریم. کره هم قهرمان المپیک است و هم جهان. ضربات ما روی حریف ننشست و همین باعث شد که تمرکزمان به هم بخورد و نتوانستیم به بازی برگردیم. اول بازی داشتیم خوب بالا می‌رفتیم اما متاسفانه چند ضربه‌ای که جابجا شد، نتوانستیم آن بازی که می‌خواستیم را انجام بدهیم و باعث شد یک مقدار افت کنیم و با زیاد شدن اختلاف جبران کردن آن سخت شد.

او اظهار کرد: مطمئن باشید ما به زودی در یک میدان مهم کره را شکست می‌دهیم. کره جنوبی تیم کمی نیست‌. این تیم در المپیک ۲۰۱۲ لندن قهرمان شده است. ما هم باید تمام سعی‌مان را بکنیم تا در میادین بین‌المللی نتایج خیلی خوبی به دست بیاوریم.

او در خصوص این که شمشیربازی آسیا شده ایران و کره چنین نظری داشت: ما هیچ‌وقت روند نزولی نداشتیم، همیشه روند رو به رشدی داشتیم و هیچ‌وقت درجا نزدیم. کارهای بزرگی کردیم و مطمئن باشید روزی می‌رسد که ایران قهرمان مطلق آسیا باشد.

رهبری در ادامه افزود: ما تمام هدف‌مان المپیک ۲۰۲۰ است تا بتوانیم اول از همه مدال بگیریم و در وهله دوم آن مدال خوش‌رنگ باشد. از تمام کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم. ما خیلی از خانواده‌های‌مان دور بودیم. از بعد از بازی‌های آسیایی دوره قبل مدام در اردو بودیم و خیلی سختی کشیدیم. از همه کسانی که به پیشرفت ما کمک کردند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.