صفحه اصلی / دسته بندی نشده / رشد جهشی ۱۰۳ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار
رشد جهشی ۱۰۳ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار

رشد جهشی ۱۰۳ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از رشد 103 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز- بهروز آقایی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیر نفتی از ابتدای سال ۹۷ تاکنون بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است. وی همچنین از رشد ۵۹ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای غیر نفتی نسبت به مدت مشابه خبر داد.
آقایی همچنین افزود: با توسعه زیرساخت های سازه ای و تجهیزاتی بندر چابهار ،بازاریابی صورت پذیرفته و اعطای مشوق های ویژه بندر چابهار از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به صاحبان کالا و سرمایه گذاران حوزه های دریایی و بندری شاهد افزایش ترافیک کالا و کانتینر هستیم به گونه ای که بعد از بهره برداری از فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی رشد عملیات های تخلیه و بارگیری جهشی و قابل ملاحظه بوده است .
وی اظهار داشت : در صورت اختصاص تخلیه ۲۰ درصد کالاهای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار توسط دولت ، مطمئنا ضمن توجیه ضرورت تکمیل راه آهن چابهار-زاهدان این بندر را بعنوان رقابت پذیرترین بندر منطقه دریای عمان در حوزه ترانزیت کالاهای عبوری به افغانستان و کشورهای آسیای میانه تبدیل خواهد نمود.

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.