چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / حسین اوجاقی: در جنگ رودررو با چینی‌ها پیروز بودیم
حسین اوجاقی: در جنگ رودررو با چینی‌ها پیروز بودیم

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

حسین اوجاقی: در جنگ رودررو با چینی‌ها پیروز بودیم

سرمربی تیم ملی ووشو مردان با ابراز رضایت از نتایج این تیم در بازی‌های آسیایی گفت: در جنگ رو در رو با چینی‌ها برنده بودیم.

حسین اوجاقی

به گزارش کسب و کار نیوز از جاکارتا، حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو پس از پایان کار شاگردانش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با کسب دو طلا و یک نقره گفت: بچه‌ها واقعا به حق‌ خودشان رسیدند. حمایت‌های فدراسیون و تمرینات خوبی که بچه‌ها داشتند جای تشکر کرد، از مردم هم ممنونم که دعا کردند. بچه‌های ما با یک برنامه‌ریزی خوب به اینجا آمدند. ما می‌دانستیم که قرار است مقابل چه کسانی مسابقه بدهیم، می‌دانستیم که با چه تاکتیک‌هایی می‌خواهند بیایند و آن‌ها را آنالیز کرده بودیم. مسابقات تدارکاتی‌ هم که داشتیم در جهت پیروزی در این میدان بود.

سرمربی تیم ووشو درخصوص اینکه این رشته به انحصار ایران و چین درآمده، افزود: در بازی‌های آسیایی که مهم‌ترین مسابقه در سطح آسیاست، دیدید که در ۶ وزن، ۵ وزن بین ایران و چین بود و این نشان دهنده قدرت ایران است. در بخش آقایان در مجموع دو طلا ما گرفتیم و دو طلا هم چین. اما در جنگ رو در رو ما نسبت به چین برنده‌تر بودیم.

او افزود: خدا را شکر می‌کنم که از سه نماینده‌ ما در فینال بخش آقایان دو طلا به دست آوردیم. امیدوارم مسئولان به این رشته بیشتر توجه کنند چون زمزمه ورود ووشو به المپیک شنیده می‌شود و آنجا هم می‌تواند مثل بازی‌های آسیایی برای کشورمان افتخارآفرین باشد.

سرمربی تیم ساندای ایران در خصوص تاثیر داوری در مسابقه فرود ظفری عنوان داشت: ما نمی‌خواهیم از داوری حرف بزنیم چون واقعا یک جاهایی اجازه نمی‌دانند که فرود فن خود را اجرا کند. اما نمی‌خواهیم از ناداوری بگوییم چون اینجا جو به نفع چینی‌هاست. اگر ما بردیم مطلق پیروز شدیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.