سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / دسته بندی نشده / مربی تیم ملی کشتی فرنگی: داوران اجحاف کردند
مربی تیم ملی کشتی فرنگی: داوران اجحاف کردند

بازی های آسیایی 2018؛

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: داوران اجحاف کردند

جاکارتا - تهران - مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: می توانستیم سه فینالیست در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا داشته باشیم اما هر وقت که کشتی‌گیران ما با حریفان ازبکی و کره جنوبی به روی تشک می روند با قضاوت نادرست داوران روبرو می شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی، «داود گیل نیرنگ» روز چهارشنبه و در ادامه بازی های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: حق بهنام مهدی زاده راهیابی به فینال بود که حق او را خورند و با دادن ۲ امتیاز به کشتی گیر ازبکستانی را تشویق کرد.
وی ادامه داد: در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری تمام تلاش خود را کرد اما در کشتی ماقبل فینال شکست خورد و باید برای رسیدن به مدال برنز یک کشتی بگیرد. حیدری کشتی گیر خوبی است و می‌تواند مدال برنز مسابقات را بدست آورد. در کشتی او با حریف کره ای داور به طور طبیعی قضاوت نکرد و با تذکر و اخطارهای نابجا کشتی را از روال عادی خارج کرد.
مربی تیم ملی درباره ۲ فینالیست مسابقات کشتی فرنگی گفت: انتظارما هم همین بود که گرایی و نوری به فینال مسابقات برسند، خدا را شکر این اتفاق هم افتاد. حالا باید منتظر ماند و دید در فینال چه اتفاقی رخ می دهد. چیزی که من الان می‌توان بگویم این است که گرایی و نوری برای رسیدن به مدال طلا با تمام وجود خواهند جنگید.
کاوان ورزشی ایران تاکنون صاحب ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۶ برنز در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی که به میزبانی اندونزی در حال برگزاری است، شده است.
ایران با ۳۸۰ ورزشکار مرد و ۹۸ ورزشکار زن در ۴۲ ماده ورزشی به این رویداد اعزام شدند.
این رقابت ها که به طور رسمی از ۲۷مرداد ماه امسال به میزبانی اندونزی آغاز شده است تا ۱۱ شهریورماه ادامه دارد.
ورزشی**۹۲۵۰**۱۵۹۷

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.