صفحه اصلی / استان ها / قم / خدمت در ناجا مقدس است
خدمت در ناجا مقدس است

آیت الله علوی گرگانی:

خدمت در ناجا مقدس است

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت جایگاه استان قم گفت: خدمت در نیروی انتظامی مقدس است.

دیدار گرگانی با پلیس قم

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله سید«محمدعلی علوی گرگانی» در دیدار سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم، با بیان این‌که فرمانده جدید انتظامی استان قم از تجربه کافی در مسئولیت فرماندهی در استان‌های دیگر برخوردار است، اظهار کرد: قم شهر علم، فقاهت، ولایت و مرجعیت بوده و عزیزانی که در قم مسئولیت دارند باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی با بیان این‌که خدمت در ناجا مقدس است، مسئولیت در استان قم را سنگین و با سایر استان‌های کشور متفاوت دانست و تصریح کرد: اینجا مرکز ثقل امام زمان (عج) و چشم دنیا به قم است.

این مرجع تقلید شیعه با بیان این‌که مردم دنیا نظام جمهوری اسلامی را نظامی دینی و اسلامی می‌دانند، گفت: دشمن قسم خورده، در کمین نظام ولایی و ارزش‌های انقلابی کشور بوده و باید همواره مراقب باشیم، امیدوارم با قابلیتی که در فرمانده نیروی انتظامی استان قم وجود دارد، در ایجاد نظم و انضباط موفق باشد.

سردار «عبدالرضا آقاخانی» فرمانده انتظامی استان قم نیز طی گزارشی گفت: خدمت در قم را توفیق می‌دانم و همواره مقید به خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظ ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید هستم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارگران ساختمانی

کارگران ساختمانی در قم منتظر وام ۲ میلیون تومانی هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,اکبر شوکت با اشاره به بیکاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.