صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / ۳ کشته در تصادفات رانندگی استان مرکزی
۳ کشته در تصادفات رانندگی استان مرکزی

۳ کشته در تصادفات رانندگی استان مرکزی

حوادث رانندگی روز گذشته استان 3 کشته و 3 مجروح در پی داشت.

تصادف

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پلیس، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات این حوادث گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در حدود ساعت یک و ۴۲ دقیقه بامداد روز گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر ۲ محور فرمهین- کمیجان رخ داد، راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و دو سرنشین دیگر آن نیز مجروح و بوسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راکب موتور سیکلت بیان داشته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در سانحه ای دیگر که در حوالی ساعت ۲ و ۳۶ همین روز بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با خودروی پژوی ۴۰۵ در کیلومتر ۴ کنارگذر اراک به وقوع پیوست، راکب موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و تنها سرنشین آن نیز مجروح و بوسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه در دست بررسی است.

سرهنگ کهریزی اظهار داشت: سومین حادثه رانندگی نیز در حدود ساعت ۱۲ و ۴ دقیقه روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با کامیون در کیلومتر ۱۲ محورساوه- سلفچگان به وقوع پیوست، که در این سانحه راننده خودروی نیسان براثر شدت جراحات وارده در محل وقوع حادثه فوت شد.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این تصادف را عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون عنوان داشته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.