صفحه اصلی / استان ها / فارس / کلاس‌های آمادگی کنکور دروازه ورود به دانشگاه، یا راهی برای درآمد
کلاس‌های آمادگی کنکور دروازه ورود به دانشگاه، یا راهی برای درآمد

کلاس‌های آمادگی کنکور دروازه ورود به دانشگاه، یا راهی برای درآمد

‌کنکور که تمام می‌شود انتشار تصاویر با آرم و نشان کلاس‌ها و مراکز آمادگی و آموزشی کنکور استارت می‌خورد؛ هر یک از آموزشگاه‌ها عکس‌هایی از دارندگان رتبه‌های برتر پوستر کرده و برای تبلیغ از آنها استفاده می‌کنند، بی آنکه کسی درستی آن را تایید کرده باشد.

مهمترین رقابت علمی کشور، کنکور ۹۷ کرج

‌به گزارش کسب و کار نیوز، طی سال‌های اخیر میزان حضور دانش‌آموزان پشت کنکوری در آزمون‌های شبیه‌سازی شده‌ی موسسه‌ها و گروه‌های آموزشی افزایش چشمگیری یافته است.

بسیاری از این دانش‌آموزان که سال‌های گذشته در چنین آزمون‌هایی شرکت کرده‌اند نیز معتقد هستند که رتبه‌های کسب شده در چنین آزمون‌های با رتبه‌ی نهایی آنان در کنکور تناسب داشته است.

شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی کنکور در عین‌حال تنها چند موسسه و گروه آموزشی را مورد تایید قرار داده و معتقد هستند که برخی از این گروه‌ها در تک درس و بعضا در چند درس از توانایی خوبی در آموزش و برگزاری آزمون برخوردارند.

این افراد در عین‌حال تاکید دارند که اکثر دانش‌آموزان در دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط موسسه‌های مختلف شرکت می‌کنند و نمی‌توان تاکید داشت که الزاما کسب رتبه‌ی خوب تاثیر آموزش‌های ارائه شده یک موسسه بوده است؛ در این بین نباید توانمندی فردی و شرایط خانواده و دیگر مسائل تاثیرگذار را نادیده گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.