صفحه اصلی / استان ها / البرز / بسیاری از خانواده های زندانیان با مشکل مسکن مواجهند

بسیاری از خانواده های زندانیان با مشکل مسکن مواجهند

رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت‌های بعد از خروج اداره کل زندان‌های استان البرز گفت: تعداد زیادی از خانواده زندانیان با مشکل مسکن روبرو هستند به طوری که از هر 10 مراجعه کننده در ماه‌های اخیر هشت نفر با مشکل ودیعه مسکن مواجه است.

زندان

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه البرز، حمیدرضا عزیزیان در نشست خبری با رسانه‌های استان البرز که امروز سه‌شنبه ۳۰ مرداد در اداره کل زندان‌های استان البرز برگزار شد با اشاره به نقش مهم رسانه در آسیب‌های اجتماعی گفت: رسانه می‌تواند با تشریح نقش دستگاه‌های مختلف در حوزه اجتماعی، اهمیت آموزش، بازتوانی اجتماعی و مباحثی از این دست در این حوزه اثرگذار باشد.

عزیزیان در ادامه با بیان اینکه سازمان زندان‌ها در حوزه زندانیان صرفاً نقش تسهیل کنندگی دارد افزود: میزان بازگشت زندانیان تحت پوشش مرکز خدمات اجتماعی بین سه تا پنج درصد است اما زندانیانی که تحت پوشش این سازمان قرار ندارند با نرخ ۲۵ تا ۳۰ درصد به زندان باز می‌گردند.

وی در بخش دیگری به زندانیان جرائم غیرعمد نیز اشاره و اعلام کرد: پیش‌بینی ما این است که در شرایط اقتصادی فعلی محکومیت‌های مالی افزایش پیدا کند.

این مسئول به مشکلات عمده خانواده زندانیان نیز اشاره و با بیان اینکه بخش زیادی از این مشکلات مالی است اظهار کرد: تعداد زیادی از خانواده زندانیان با مشکل مسکن روبرو هستند به طوری که از هر ۱۰ مراجعه کننده  در ماه‌های اخیر هشت نفر با مشکل ودیعه مسکن مواجه هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سبد کالا

توزیع ۲ هزار سبد کالا در مناطق حاشیه‌نشین کرج

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد محمدی فرد اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.