صفحه اصلی / استان ها / فارس / کسانی که مدافع حقوق بشر هستند، خودشان به حقوق بشر تجاوز می‌کنند
کسانی که مدافع حقوق بشر هستند، خودشان به حقوق بشر تجاوز می‌کنند

تولیت آستان شاهچراغ(ع):

کسانی که مدافع حقوق بشر هستند، خودشان به حقوق بشر تجاوز می‌کنند

‌تولیت آستان شاهچراغ(ع) با بیان اینکه موضوع حقوق بشر منحصر به ایران نیست بلکه در جهان مورد توجه است و کسانی که مدافع حقوق بشر هستند خودشان به حقوق بشر تجاوز می‌کنند، خاطرنشان کرد: به دلیل بصیرت و دیدی که مقام معظم رهبری دارند امروز هر کدام از مردم ایران به یک تحلیلگر تبدیل شده‌ است.

سید علی‌صغر دستغیب

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، سید علی‌صغر دستغیب بعد از ظهر یکشنبه ۲۸ مرداد در سومین نشست تخصصی “حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب” با بیان اینکه در طول تاریخ دو جریان حق و باطل در تقابل با یکدیگر هستند، گفت: گروهی که در مسیر باطل در حال حرکت هستند، از ابزار التباس حق و باطل استفاده می‌کنند و در عصر ما نیز همین وضعیت رخ داده است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های گروهی که در مسیر حق حرکت می‌کنند رعایت همه جانبه حقوق بشر است و در قرآن کریم نیز در ۱۶ آیه به صراحت از عدالت اجتماعی سخن به میان آمده است، افزود: گروهی که در مسیر باطل در حرکت هستند به دنبال ایجاد انحراف در واژه‌ها هستند، به عنوان مثال امروز واژه قصاص در قانون اسلامی را ظلم جلوه می‌دهند و سبب تشویش اذهان می‌شوند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، التباس حق و باطل را التباس عدل و ظلم عنوان و بیان کرد: در عصر کنونی اگر این التباس واقع می‌شود، ناشی از یک جریان تاریخی است و قضیه به آمریکا و یا یکی از رؤسای جمهور این کشور بر نمی‌گردد. آنها یک هواپیمای مسافربری ایران را روی دریا منهدم می‌کنند و سپس به فرماندهی که دستور این کار را داده مدال شجاعت می‌دهند و جنایات آنها بارها و بارها در طول تاریخ تکرار می‌شود.

آیت‌الله دستغیب با بیان اینکه امامت از بین برنده التباس حق و باطل است و ائمه در طول تاریخ در این زمینه افشاگری کرده‌اند، عنوان کرد: اهل باطل حرف‌های مشابه حق می‌زنند اما عمل آنها با حق منافات دارد و  با ادعای رعایت حقوق بشر به دنبال تجاوز و ظلم هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.