صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پیروزی ساحلی بازان والیبال ایران در آغاز دور گروهی
پیروزی ساحلی بازان والیبال ایران در آغاز دور گروهی

بازی های آسیایی 2018 اندونزی

پیروزی ساحلی بازان والیبال ایران در آغاز دور گروهی

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با پیروزی برابر تیمور شرقی و تایلند دور گروهی بازی های آسیایی 2018 اندونزی را با پیروزی آغاز کردند.

والیبال ساحلی

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت های والیبال ساحلی بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی از ظهر امروز(یک شنبه) آغاز شد که تیم های ملی الف و ب ایران موفق شدند با برتری برابر تیمور شرقی و تایلند دور گروهی را با پیروزی شروع کردند.

در یکی از نخستین دیدار ها که از ساعت ۱۳:۱۰ آغاز شد تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران با ترکیب آرش وکیلی و بهمن سالمی موفق شد برابر تایلند(جونگکلانگ – خائولومتارن) با نتیجه دو بر صفر و با امتیاز های ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۸ به پیروزی رسید و باید در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی فردا از ساعت ۱۲:۲۰ به وقت تهران در برابر تیم مالدیو قرار بگیرد.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران به همراه نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و سفیر ایران در اندونزی از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

همچنین تیم ملی الف ایران با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی توانست در اولین بازی دور گروهی با حساب دو بر صفر و با امتیاز های ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۰ از سد تیمور شرقی(رابسون – اینوچنسیو) بگذرد و باید در دومین بازی روز سه شنبه از ساعت ۱۲:۲۰ به وقت تهران به مصاف ژاپن برود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.