صفحه اصلی / سرخط خبرها / همراهی نیروهای انتظامی و پخش فرآورده های نفتی در انجام رسالت های اجتماعی
همراهی نیروهای انتظامی و پخش فرآورده های نفتی در انجام رسالت های اجتماعی

در دیدار جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان عنوان شد

همراهی نیروهای انتظامی و پخش فرآورده های نفتی در انجام رسالت های اجتماعی

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان و هیات همراه با حضور در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان ضمن دیدار با مدیر این شرکت و تقدیر از کارکنان بر ادامه همکاری های مشترک تاکید کرد.

سرهنگ بهدانی فر، جانشین فرماندهی استان هرمزگان، بمنظور بررسی مواردی و ایجاد هماهنگی های بین دستگاهی در راس هیاتی در جلسه مشترک با مدیر و مسولین شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان،  در ابتدای این جلسه سرهنگ شریفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با تشریح پروژه های مشترک اجرا شده در جایگاه های عرضه سوخت از نوروز۹۷ تاکنون از همکاری های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان در حوزه فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی و آگاهی بخشی به شهروندان پیرامون آسیب های اجتماعی سپاسگزاری کرد. در ادامه این نشست صمیمی جلال الدین مراد مدیر پخش فرآورده های نفتی هرمزگان گفت : روزانه تعداد زیادی از شهروندان با مراجعه به جایگاه های عرضه سوخت دقایقی را در این محل سپری می کنند و تابلوهای اطلاع رسانی مختلفی در جایگاه ها تعبیه شده تا با ارائه پیام های مختلف ایمنی، اجتماعی و مذهبی بخشی از وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان انجام شود. مراد افزود: در ایام نوروز ۹۷ و آغاز اجرای طرح با همکاری نیروی محترم انتظامی هرمزگان، بسیاری از مسافران نوروزی از این طرح استقبال و ابراز رضایت داشتند. جلال الدین مراد در پایان گفت: امیدواریم این کار موجب افزایش آگاهی شهروندان شود و تصویر خوبی از هرمزگان برای مهمان و مسافران هرمزگان برجا مانده باشد. در انتهای این جلسه سرهنگ بهدانی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان تندیس یادبود نیروی انتظامی را به مدیر منطقه هرمزگان اهدا کرد. همچنین لوح تقدیر ویژه معاون اجتماعی نیروی انتظامی نیز به حامد ملازاده صادقیون ریس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان اهدا شد.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ بلیت یک‌طرفه اربعین از تهران ۵ میلیون تومان شد/ممنوعیت فروش چارتری بلیت اربعین

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه‌داد: صدور بلیت بصورت یک طرفه یا دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.