صفحه اصلی / اصناف / حوزه تامین و توزیع کالا استراتژی ندارد
حوزه تامین و توزیع کالا استراتژی ندارد

رئیس اتاق اصناف ایران:

حوزه تامین و توزیع کالا استراتژی ندارد

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در بحث تامین و توزیع کالا و همچنین اتصال کارگاه های تولیدی کوچک به صنایع بزرگ استراتژی وجود ندارد که نقطه ضعفی برای اقتصاد کشور محسوب می شود.

علی فاضلی در نشست بررسی احصای مشکلات حوزه حمل نقل درون شهری و برون شهری در جمع روسای اتحادیه های مربوط به حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ما استراتژِی تامین و توزیع را به هیچ عنوان در کشور نداریم و همچنین استراتژی اتصال کارگاه های کوچک به کارگاه ها و صنایع بزرگ نیز وجود ندارد و در این میان حلقه‌های مفقوده زیادی وجود دارد .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران،  وی تصریح کرد: مساله مهم دیگری گه وجود دارد این است که جامعه آماری ایران بیمار است و آمار دقیقی در حوزه اقتصادی و صنایع نداریم. در حال حاضر باید با داشته هایمان صحبت کنیم و بدانیم در حوزه حمل نقل، به چه میزان لاستیک و قطعات مورد نیاز وارداتی با نرخ ارز ترجیحی داریم . فاضلی افزود: در شرایطی که واردات متوقف شود، بیشتر حجم تامین بازار از طریق قاچاق انجام می شود که قطعا مشکلات عدیده ای برای حوزه حمل و نقل ایجاد خواهد شد. وی با بیان اینکه قاچاق ضربه سنگینی به تولید در همه بخش ها به ویژه صنوف تولیدی وارد کرده است، خواستار مبارزه قاطع با قاچاق کالا شد و تصریح کرد: همچنین لازم است همان طور که مسئولان کشور اعلام کرده اند، به طور جدی با مفسدان اقتصادی برخورد شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.