صفحه اصلی / استان ها / همدان / تصادفات جاده‌ای؛ در صدر حوادث همدان

تصادفات جاده‌ای؛ در صدر حوادث همدان

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: بیشترین حوادث استان مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.

تصادف

‌حمید‌ عرفی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، ‌با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۷ تا کنون ۲۱۰ مورد حوادث جاده‌ای داشته‌ایم که در این حوادث ۷۰۵ نفر در خودرو‌ها حضور داشتند که از این تعداد، ۴۸۷ نفر مصدوم شده و ۱۷۹ نفرشان به بیمارستان انتقال یافته و بقیه سرپایی درمان شدند.

وی درباره تعداد تیم‌های عملیاتی حاضر در تصادف ادامه داد: ۲۱۷ تیم عملیاتی شامل ۲۱۰ نفر جوان دلیر، ۲ پرستار، ۶۵۵ امدادرسان و ۶۵۳ نجاتگر در این تصادفات حضور داشتند و ۲۰ خودروی نجات به صحنه برده شده و ۲ مورد اطفاء حریق ماشین انجام گرفته است.

عرفی‌یگانه درباره خدمات حضوری هلال احمر عنوان کرد: در بخش خدمات حضوری ۲۶۱ حادثه داشتیم که ۹۲ نفر مصدوم و ۳۸ نفر در بیمارستان بستری شده و بقیه سرپایی درمان شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: در حوزه دریایی- ساحلی ۵ مورد حادثه‌دیده داشتیم و از ابتدای سال تا کنون یک مورد ریزش آوار در نهاوند داشتیم که هر ۴ نفر در حادثه فوت شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه سیل و آبگرفتگی ۱۶ مورد حادثه رخ داده که در آن ۶۱ خانوار یا ۳۰۱ عضو حضور داشتند که به همگی امدادرسانی شده است همچنین در حوزه شهری ۲۰ مورد حادثه اتفاق افتاده که ۱۷ نفر حادثه‌دیده داشته که ۱۴ نفر از آنها به بیمارستان منتقل شدند.

عرفی‌یگانه درباره حادثه‌دیدگان کوهستان و سوانح هوایی گفت: ۳۱ مورد حادثه در کوهستان رخ داده که ۳۲ نفر مصدوم بر‌ جای گذاشته که ۲۲ نفر آنها به بیمارستان منتقل شده و بقیه سرپایی درمان شدند، به طوری‌که برای انتقال یک مصدوم از امدادهوایی کمک گرفته و مصدوم با بالگرد به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع نیروهای عملیاتی ۱۳۶۹ نفر-روز نجاتگر در عملیات‌ها شرکت کردند که از ۳۰۰ مورد آمبولانس، ۲۵ مورد خودروی نجات، ۵۹ مورد خودروی کمک‌دار و ۲ مورد بالگرد استفاده کردند.

عرفی‌یگانه ادامه داد: همچنین در این عملیات‌ها ۲ مورد از سیستم اطفاء حریق، ۱۲ مورد ست سبک نجات، ۱۰ مورد ست هیدرولیک نجات، ۱۴ مورد ست کوهستان، ۱۵ مورد ست غواصی و ۲۶ مورد ست موتور پمپ لجن‌کش استفاده شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.