چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / رویای مک تامینای برای ستاره شدن در یونایتد
رویای مک تامینای برای ستاره شدن در یونایتد

رویای مک تامینای برای ستاره شدن در یونایتد

هافبک جوان منچستریونایتد از آرزوهای بزرگ خود برای بازی در این تیم گفت.

اسکات مک تامینای

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، اسکات مک تامینای فصل گذشته با نظر مورینیو به ترکیب اصلی شیاطین سرخ اضافه شد و نمایش خوبی نیز از خود ارائه داد و یکی از خوب های این تیم بود. با خداحافظی مایکل کریک از فوتبال، اکنون مک تامینای در کنار فرد و پل پوگبا در مرکز زمین فعالیت خواهد کرد.

مک تامینای ۲۱ ساله درباره حضور در منچستریونایتد گفت: دوست دارم مانند مایکل کریک باشم و انگیزه و جاه طلبی زیادی برای موفقیت در تیم داشته باشم. من تازه ۲۱ سال سن دارم و سالهای زیادی پیش روی خودم دارم. من از حضور در آکادمی همینطور بودم و همیشه انگیزه و جاه طلبی های زیادی برای موفقیت داشتم و دوست داشتم بازی به بازی بهتر شوم و رشد کنم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: باید بتوانم در هر جلسه تمرینی چیزهای زیادی یاد بگیرم و فکر می کنم شرایط برای پیشرفت من در تیم هست و دوست دارم از این فرصت استفاده کنم و بتوانم بازیکن بهتری در یونایتد شوم. 

منچستریونایتد در بازی نخست خود  در لیگ برتر توانست لسترسیتی را شکست دهد و اکنون خودش را برای بازی با برایتون آماده می کند که این دیدار یکشنبه در ورزشگاه خانگی برایتون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.