صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / مودم های ۵G جدید سامسونگ
مودم های ۵G جدید سامسونگ

مودم های ۵G جدید سامسونگ

اینترنت ۵G کم کم در حال تبدیل شدن به یک واقعیت انکارناپذیر است.سامسونگ هم با مودم جدید خود به نام Exynos 5100 گامی بزرگ در این عرصه برداشته است.

این شرکت ادعا کرده این اولین مودم ۵G در جهان است که بر اساس استانداردهای روز دنیا و تکنولوژی ساخته شده است.

به هر حال این اولین مودم ۵G معرفی شده به بازار نیست.این افتخار نصیب شرکت کوالکام و مودم X50 این شرکت می شود.این مودم چند سال قبل به بازار عرضه شد و هدف آن هم تسلط کامل بر این تکنولوژی بود اما سامسونگ ادعا کرده که می تواند مودمی بهتر از کوالکام روانه بازار کند و این مودم بتواند رضایت مشتریان را در پی داشته باشد.گفته شده این مودم ها تمام بستر لازم برای ۳GPP را در اختیار دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، مودم های جدید Exynos5100 هم از موج ۶GHz و هم از ریز امواج الکترومغناطیسی پشتیبانی می کند که جز ارکان مهمی از اینترنت ۵G هستند.این مودم ها همچنین سازگاری مناسبی با اینترنت های دیگر مانند ۲G ، ۳G و ۴G LTE دارا هستند.سامسونگ ادعا کرده است که سرعت این مودم حدود دو گیگابایت بر ثانیه خواهد بود که می تواند انقلاب بزرگی در صنعت اینترنت باشد.

دیگر تنها چیزی که نیاز داریم یک مودم و یک تلفن همراه است.

توضیحاتی در مورد شرکت سامسونگ

پس از درگذشت لی بیونگ-چول در سال ۱۹۸۷ سامسونگ به چهار گروه مستقل تقسیم شد: گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول. از دهه ۱۹۹۰ سامسونگ فعالیت‌های خود را جهانی کرد که تمرکز اصلی آن روی صنایع الکترونیک، گوشی تلفن همراه و نیم‌رساناها بود.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر ۲۰۱۵ نیز، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. این اقامتگاه ۳۰۰ میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده ‌است. این دفتر حدوداً ۱۰۲ هزار متر مربع مساحت دارد و در سن خوزه، کالیفرنیا قرار گرفته است.این شرکت قصد دارد تا بیش از ۲۰۰۰ کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه (R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن خواهد شد. شمار کارکنان این گروه در سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۴۸۹٬۰۰۰ نفر اعلام شد.

چشم‌انداز ترسیم شده برای آینده شرکت عبارت است از: تبدیل شدن به رهبر بازار دیجیتال جهان. شعار سامسونگ برای تحقق این چشم‌انداز، «شرکت دیجیتال» بودن است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.