چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / اردبیل رتبه چهارم تعداد پروازهای کشور را دارد

اردبیل رتبه چهارم تعداد پروازهای کشور را دارد

مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل گفت: استان اردبیل از لحاظ تعداد پروازها در سطح کشور در جایگاه چهارم قرار دارد.

پرواز

به گزارش کسب و کار نیوز، منوچهر اسفندیاری در نشست با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: ما هنوز نتوانستیم ارتباط مستمر و ثمربخشی را با مشتریان صنعت هوایی برقرار کنیم و به همین خاطر مردم کمتر در جریان خدمات ایرلاین‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه ما در استان اردبیل به تناسب کل کشور نگاه تجاری نبوده بلکه یک نگاه خدماتی به افراد جامعه است که در این راستا تلاش می‌کنیم تا مفید به فایده باشیم هر چند که در تحریم‌های اخیر ما در نوک پیکان قرار داریم.

مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل بیان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کند با سربلندی از این گردنه عبور کند ولی همچنان نیازمند کمک و مساعدت مسئولان دولتی و همراهی آحاد مردم هستیم تا بتوانیم یک شرایط مناسبی را در ارائه خدمات فراهم کنیم.

اسفندیاری افزود: استان اردبیل از لحاظ آمار جمعیتی در رتبه ۲۲ کشور قرار دارد اما از لحاظ تعداد پروازهای شرکت هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

وی به سیاستگذاری‌های دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی در بعد تقویت گردشگری داخلی و بها دادن به این ظرفیت عظیم اشاره و تصریح کرد: اظهارات مسئولان کشوری نشان می‌دهد که کل بدنه دولت عزم خود را جزم کرده‌اند تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کنند.

مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل گفت: ما علاوه بر فرودگاه اردبیل در فرودگاه پارس‌آباد نیز به هموطنان ارائه خدمات می‌کنیم و هر چند با مشکلات متعددی در فعالیت این مجموعه روبرو هستیم اما سعی داریم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را فراهم کنیم.

اسفندیاری در مورد دایر کردن پروازهای اول صبح و آخر وقت در فرودگاه اردبیل بیان کرد: ما نمی‌توانیم در این زمینه برنامه‌ریزی مشخصی را انجام دهیم چرا که گستردگی پروازها به حدی است که نمی‌توان یک شرکت هواپیمائی را وادار کرد که در یک ساعت خاص پروازی را دایر کند.

وی اولویت این شرکت دولتی را درر ارائه خدمات به مردم حفظ موارد ایمنی و امنیت در پروازها دانست و افزود: ما پایبند به قوانین صنعت هوانوردی کشور هستیم.

مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل با قدردانی از استاندار اردبیل و مسئولان فرودگاه اردبیل در بهسازی و مناسب‌سازی فرودگاه اردبیل برای انجام پروازهای مناسب و شایسته گفت: در انجام یک پرواز خوب شرایط آب و هوایی اعم از جهت باد، فشار هوا، دمای هوا و … بسیار مهم و حائز اهمیت است و اگر شرایط آب و هوایی مهیا نباشد با تاخیر و کنسلی پروازها روبرو می‌شویم که این موضوع با توجه به شرایط آب و هوایی اردبیل به تعدد اتفاق می‌افتد.

اسفندیاری به عملکرد سه ماهه اول امسال اشاره و اظهار کرد: در سه ماهه امسال ۱۶۷ سورت پرواز از اردبیل به مقصد تهران، مشهد و پارس‌آباد به تهران توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شده که در این مدت بیش از ۱۲ هزار و ۳۶۱ مسافر جابجا شده و بیش از ۷۸ هزار و ۹۳۱ کیلوگرم بار همراه مسافر منتقل شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.