صفحه اصلی / دسته بندی نشده / ژنرال صهیونیست: اشغال غزه حماقت است
ژنرال صهیونیست: اشغال غزه حماقت است

ژنرال صهیونیست: اشغال غزه حماقت است

ژنرال 'یعقوب عمیدرور' رئیس سابق شورای امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: اشغال نوار غزه نوعی حماقت است، زیرا مسئولیت دو میلیون فلسطینی را بر گردن اسرائیل می اندازد که قابل تحمل نیست.

به گزارش پایگاه خبری'رای الیوم'، عمیدرور افزود: آتش‌ بس(میان حماس و رژیم صهیونیستی) در برابر هیچ طرفی بازدارنده نبوده است و با وجود شکست ارتش اسرائیل در جنگ ۲۰۰۶ علیه لبنان، نوعی آرامش در جبهه شمالی و سوریه به وجود آمد.
برخی خبرها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با میانجیگری مصر بر سر توقف درگیری ها و دست یابی به آتش بس در غزه به توافق رسیده اند اما هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.
رئیس سابق شورای امنیت اسرائیل به غزه و حماس در کشاندن اسرائیل به جنگ جدید در این باریکه هشدار داد و گفت که در صورت راه افتادن جنگ، واکنش اسرائیل سخت و دردناک خواهد بود.
ژنرال بازنشسته اسرائیلی ادامه داد: قدرت روزافزون ایران در سوریه مشکل واقعی اسرائیل است نه نوار غزه. اسرائیل به سبب افزایش قدرت ایران در سوریه، به نوار غزه توجه دارد.
عمیدرور در حالی حمله به غزه را حماقت می داند که از یک سو، درگیری میان رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی پس از آغاز تظاهرات فلسطینیان موسوم به «تظاهرات بازگشت» در این باریکه افزایش یافته و از سوی دیگر برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ این رژیم، به شدت خواستار جنگ و اشغال نوار غزه هستند، امری که حاکی از اختلافات شدید داخلی بین صهیونیست ها درباره پیامدهای حمله ای دیگر به غزه و تاکتیک های مقابله با فلسطینیان است.
غزه با وجود محاصره ۱۲ ساله رژیم صهیونیستی، همچنان کانون اصلی مقاومت فلسطینی ها به شمار می رود.
خاورم**۹۳۲۹**۹۲۴۱**

همچنین مطالعه کنید:

چطور از دیجی‌کالا ارزان‌ترین کالاها را بخریم؟

به گزارش کسب و کار نیوز، وقتی دنبال یک کالا می‌گردید و نامش را در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.