صفحه اصلی / اصناف / برندها / یوتیوب برای تبلیغ افزونه خود پاداش می دهد
یوتیوب برای تبلیغ افزونه خود پاداش می دهد

یوتیوب برای تبلیغ افزونه خود پاداش می دهد

این موضوع می تواند به یوتیوب کمک کند تا افزونه های آن به فراموشی سپرده نشود.

یوتیوب به دلیل افزایش فضای رقابتی در پلتفرم های موجود در تلاش است تا همیشه در صدر خبرها بماند و کاربران ارتقاهای این برنامه را فراموش نکنند.

به همین علت این شرکت به تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب مبالغی را پرداخت می کند تا یوتیوب و افزونه های آن را تبلیغ کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کالاسودا، این پلتفرم گوگل به تولیدکنندگان محتوا مبالغ زیادی را ارائه می کند تا ترغیب شوند مطالب یوتیوب را تبلیغ کنند.

این موضوع می تواند باعث جدایی اینفلوئنسر از شبکه های رقیب و اضافه شدن آنها به شبکه یوتیوب شود.

به تازگی یوتیوب بخش Tip (انعام) را به لایو خود اضافه کرده است تا افرادی که تولید کننده محتوا هستند بتوانند در زمان اجرای لایو هم درآمدزایی داشته باشند.

این کمپانی امیدوار است که تولیدکنندگان زمان بیشتری در یوتیوب باقی بمانند

این موضوع با اینکه سر و صدای بسیاری در فضای مجازی کرد ولی هنوز مورد استقبال کاربران مشهور یوتیوب قرار نگرفته است.

یک موضوعی که هنوز کاربران مشهور را به خود جلب نکرده است این بوده که حدود ۳۰ درصد از پول های پرداختی به حساب یوتیوب می رود و این موضوع می تواند همانند مانعی بزرگ برای کاربران مشهور این شبکه باشد.

این شرکت با پرداخت مبالغی برای تبلیغ افرونه های خود تلاش می کند تا کاربران بسیاری را به سوی خود جلب کند ولی امکان دارد این پروژه آینده ای موفق نداشته باشد.

بیشتر ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و بعضی از ویدئوها توسط شرکت‌ها و رسانه‌هایی مانند سی‌بی‌اس، بی‌بی‌سی، هیولو، ویوو و برخی سازمان‌های دیگر و برخی توسط خود یوتیوب بارگذاری شوند. افراد ثبت نام نکرده می‌توانند ویدئوها را تماشا کنند، افراد ثبت نام کرده می‌توانند ویدئوها را در کانالشان بارگذاری کنند.

فقط کاربران ثبت نام شده ی که اثبات می‌کنند به سن ۱۸ سال رسیده‌اند اجازه ی بارگذاری ویدئوهایی با محتوای احتمالی توهین‌آمیز را دارند.

سرانجام این شرکت توسط شرکت ال‌ال‌سی پایه‌گذاری شد و در نوامبر ۲۰۰۶، توسط شرکت گوگل با قیمت ۱٫۶۵ میلیارد دلار آمریکا خریداری شد و هم‌اکنون از شاخه‌های گوگل است.

در سال ۲۰۱۰ پس از کناره‌گیری چاد هرلی از سمت مدیریت کل یوتیوب، سالار کمانگر، یکی از ایرانیان آمریکا به عنوان مدیر کل یوتیوب منصوب شد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما عزیزان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.