صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / مردی اتومبیل خود را به حفاظ اطراف پارلمان انگلیس کوبید
مردی اتومبیل خود را به حفاظ اطراف پارلمان انگلیس کوبید

مردی اتومبیل خود را به حفاظ اطراف پارلمان انگلیس کوبید

پلیس مردی را که با اتومبیل به بلوک‌های بتونی حفاظ اطراف ساختمان پارلمان انگلیس در لندن برخورد کرده بود، دستگیر کرده است.

پارلمان انگلیس

به گزارش کسب و کار نیوز، امروز سه شنبه پلیس لندن اعلام کرد که مردی که اتومبیل خود را به سرعت به حفاظ‌‌های سیمانی اطراف ساختمان پارلمان بریتانیا کوبیده بود بازداشت کرده است. در پی این حادثه، منطقه اطراف پارلمان به روی رفت و آمد مسدود شد.

به گزارش بی.بی.سی تصاویری از این حادثه که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده مردی را با با کت سیاه نشان می‌دهد که به او دستبند زده‌اند و ماموران پلیس او را از کنار یک خودرو نقره‌ای رنگ دور می‌کنند.

مشخص نیست که آیا این فرد عمدا در نظر داشت اتومبیل را به ساختمان پارلمان بکوبد یا این یک حادثه ترافیکی بوده است اما گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که چند عابر در این حادثه زخمی شده‌اند.

بعضی از شاهدان عینی گفته‌اند که خودرو با سرعت بسیار در نزدیکی نرده‌های اطراف پارلمان حرکت می‌کرد و به گفته آنان، به نظر می‌رسد که خودرو دارای پلاک جلو نیست.

به گفته بعضی شاهدان عینی، به نظر می‌رسید که راننده در نظر داشت چند دوچرخه سوار را زیر بگیرد اما شاهدان دیگر گفته‌اند که اتومبیل پس از برخورد با چند دوچرخه‌سوار از مسیر خود منحرف شد و به حفاظ بتونی اطراف پارلمان برخورد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سرلشکر باقری: به همه اهداف رسیدیم/عملیات از نظر ما خاتمه یافته است

به گزارش کسب و کار نیوز ، سرلشکر محمد باقری در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.