صفحه اصلی / سرخط خبرها / صدور ۱۱۴۸ اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده
صدور ۱۱۴۸ اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران خبر داد

صدور ۱۱۴۸ اخطاریه زیست محیطی به واحدهای آلاینده

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه در پایش واحدهای صنعتی استان در چهار ماهه نخست امسال بیش از 1000 اخطاریه قانونی به واحدهای آلاینده ابلاغ شد از پیگیری پرونده‌های قضایی واحدهای متخلف تا پلمب این واحدها خبر داد.

 

در این خصوص گفت: در چهار ماهه اول سال جاری ۱۱۴۸ واحد صنعتی و کارگاهی دراستان تهران اخطاریه زیست محیطی دریافت کرده‌اند. صدور و ابلاغ این اخطاریه‌ها به واحدهای متخلف بر اساس حدود ۴۴۰ مورد شکایات واصله و گزارشات مردمی و بیش از ۳۵۰۰ مورد پایش و بازدید کارشناسان محیط زیست استان صورت گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، وی با اشاره به اینکه کلیه واحدهای صنعتی موظف به رعایت استانداردهای محیط زیست هستند،اظهارکرد: در چهارماهه نخست امسال ۲۲ واحد صنعتی،کارگاهی و صنفی که علیرغم تذکرات و اخطارهای قبلی متاسفانه در جهت رفع آلایندگی واحد تحت مدیریت خود اقدام نکرده بودند، پس از طی مراحل قانونی پلمب شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: این واحدها بیشتر با آلودگی آب ، خاک و هوا موجب تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت شهروندان شده بودند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران،وی در پایان خاطر نشان کرد: پایش واحدهای صنعتی و خدماتی در سطح استان تهران همچنان با قوت ادامه خواهد داشت و با واحدهای آلاینده و متخلف برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.